Bouwjaar | 23-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.030 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
€ 16.990,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-01-2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 148.030 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | City Automobile |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rue des Ardoisières 5B |
Postcode | 6880 |
Plaats | Bertrix |
Land | België |
GSM | +32 (0)494 - 206181 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.city-auto.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
? GARANTIE 1 AN TOTALE PIECES ET MAIN D'OEUVRE
Véhicule visible sur notre site de Bastogne*
Marvie 53, B-6600 Bastogne
*PRENDRE RENDEZ-VOUS AVANT DE VENIR VOIR LE VEHICULE.
LES VEHICULES BOUGENT D'UN SITE A L'AUTRE
FINANCEMENT (pour Belgique et Luxembourg) ET REPRISE POSSIBLE
- plus d'infos sur demande
- Leasing/Renting possible
- offre réservée à usage privé et sous réserve d'acceptation du dossier
- encodage et signature du dossier en direct du garage !
-possibilité de financer 10 % en plus que le montant facturé ! (directement disponible sur votre compte) peut servir pour taxes, clôture ancien prêt, assurances, etc...
Tous nos véhicules sont livrés en ordre d'entretien et révisés, prêt à immatriculer
(passage au contrôle technique Belgique , Luxembourg et France) avec le Car-
Pass (certification kilométrique) et la garantie d'occasion.
POUR PLUS DE RENSEIGNEMENTS TEL AU : 0474 674 689 OU 0494 206 181
Sous réserve d'acceptation de votre demande.
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?