Bouwjaar | 01-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.168 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-09-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 24.168 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | EAF Auto's |
Contactpersoon | Ernad Fazlic |
Adres | Veurseweg 81 |
Postcode | 2251 AA |
Plaats | Voorschoten |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 33630537 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eafautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/40 R19
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 228 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 419 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 640 kg
GVW: 2.045 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: S Line
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 999): BOVAG 12 maanden
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt
Voor nog een betere indruk van de desbetreffende auto verwijs ik u graag naar een filmpje op onze website. WWW.EAFAUTOS.NL
Het is niet alleen maar een stoer uiterlijk, deze Audi Q2 biedt ook de sportieve rijkwaliteiten die u zoekt. Met de S-Line styling mag deze auto zeker gezien worden. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Misschien valt u voor het lederen interieur. Maar wat een licht van binnen ook, dankzij het elektrisch bediende glazen panorama dak; en niet te vergeten het grote gemak van een elektrisch bedienbare achterklep. Dankzij de stoelverwarming heeft u in deze auto nooit meer last van een koude rug of koude benen. Het elektrische cabriodak opent en sluit zonder dat u daar extra moeite voor hoeft te doen. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, halflederen bekleding, warmtewerend glas en zwarte hemelbekleding.
U wordt geïntroduceerd tot de digitale wereld van mobiliteit waarop alles wat u wenst wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. De achteruitrijcamera maakt inparkeren gemakkelijker dan ooit. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Het high performance audiosysteem produceert krachtige bassen en heldere hoge tonen. Smartphone opladen onderweg? Dat gaat supergemakkelijk door de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. Extra opties op deze auto zijn: dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, lederen sportstuur en DAB ontvangst.
Deze auto is voorzien van innovatieve systemen die u onderweg begeleiden en beschermen. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-detectie leest de borden langs de weg en projecteert ze voor u op het instrumentarium. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem w
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi SQ2 | Waarom makkelijk als het moeilijk kan?
De Audi Q2 is een compacte SUV, maar niet zomaar een compacte SUV. Omdat Audi een premium merk is, biedt de Q2 op alle punten meer dan een doorsnee merk. Het onderstel is geavanceerder, de bouwkwaliteit ligt hoger en de motoren zijn krachtiger. En... er is een versie die daar allemaal een nóg schepje bovenop doet: de sportieve SQ2.
De Audi SQ2 is een sportieve, compacte SUV. De prestaties zijn uitstekend, maar de SQ2 verraadt ook dat een SUV geen goed uitgangspunt is voor een snelle auto. Waarom moeilijk als het makkelijk kan?
Plus
- serieus snel
- even praktisch als een gewone Audi Q2
- comfortabel
Min
- karige basisuitrusting
- helt nadrukkelijk over in bochten
- merkbaar zwaar bij hard remmen
Conclusie
Audi introduceert de SQ2: een sportieve, compacte SUV. Rationeel gezien is dat een onlogische combinatie. Omdat een SUV van nature een hoog zwaartepunt heeft, is veel techniek nodig om toch tot een goede wegligging te komen. Ook na alle aanpassingen van Audi Sport heeft de SQ2 niet zo'n goed weggedrag als een sportieve hatchback. Vanwege het hoge gewicht en de matige stroomlijn is een extra sterke motor nodig om sportieve prestaties te leveren. De SQ2 mag dan 300 pk leveren, voor minder geld zijn er heel wat snellere auto's te koop.
Maar... bij een auto als de Audi SQ2 gaat het niet om logica. Audi is een merk dat om het imago wordt gekozen. Een SUV is een auto die om het uiterlijk en de uitstraling wordt gekozen. Daarbij is de (S)Q2 dankzij de hoge bouw ruimer dan een compacte hatchback en zorgt de Quattro vierwielaandrijving voor een zekere mate van terreinwaardigheid. Het belangrijkste: in vergelijking met andere compacte SUV's is de SQ2 wel degelijk superieur als het gaat om stroomlijn, weggedrag en prestaties. De hoge zit mag dan een mindere snelheidssensatie geven, het gevoel van macht is juist vele malen groter. De beleving is daarom compleet anders dan in een traditionele sportwagen. Soms geldt daarom wel degelijk: waarom makkelijk als het moeilijk kan?