Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
€ 51.863,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Interface multimédia MMI Navigation Plus (6 haut-parleurs / intérieur : inserts décoratifs pièces d'accent dans le tableau de bord en aspect verre noir / interface multimédia MMI Basic Plus / MMI Radio Plus / système d'aide à la conduite : reconnaissance des panneaux de signalisation), phares à LED et arrière feux LED avec clignotant dynamique (feux arrière LED avec clignotant dynamique), sièges avant électr. réglable, confort climatisation automatique 2 zones, couvercle de coffre électr. actionné (ouvrir + fermer), vitre arrière assombrie (vitrage d'intimité), chauffage des sièges avant, régulateur de vitesse (tempomat), capteurs de stationnement avant et arrière, optique (APS Plus), système audio DSP / système audio Audi, supports lombaires avant, électr . réglable, éclairage d'ambiance, combiné d'instruments numériques (cockpit virtuel), rétroviseur intérieur à atténuation automatique, équipement de confort de l'accoudoir central avant, volant (cuir - 3 branches) avec multifonction plus, prise 12 volts dans la coque du coffre, ensemble rangement et coffre , vide-poches sous le siège passager, filet de rangement au dos des sièges avant, Audi connect navigation & infotainment, système d'aide à la conduite : avertisseur de sortie de voie, vitrage athermique de pare-brise, filet de coffre, jantes LM 7x18 (5 rayons en V ), pneus 235/55 R18, norme antipollution Euro 6d-ISC-FCM (EU6 AP), interface USB (Type C), tissu de pavillon, argent, becquet de pavillon, clé à télécommande, finition brillante, intérieur : micrométallique incrustations, carrosserie : 4 portes, moteur 2,0 litres - 180 kW 16V TFSI, filtre à particules Otto (OPF), frein de stationnement électromécanique, réception radio numérique (DAB), empattement 2680 mm, kit de réparation de pneus, arrière divisé/pliable dossier de siège, coulissant (40:20:40), revêtement de siège/rembourrage : Fabric Argument, pare-chocs Sport Design (S-line, peinture contrastée), système de commande vocale, interface Bluetooth universelle, système de freinage antiblocage (ABS), conducteur système d'assistance : assistant de freinage (Audi pre sense front), type d'entraînement : transmission intégrale, Audi Drive Select, électronique. Contrôle de stabilité (ESC), châssis sport, antidémarrage (électronique), boîte de vitesses à 7 rapports - boîte de vitesses à double embrayage S-tronic, airbag côté passager pouvant être désactivé, airbag côté conducteur
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q3 | Droomauto voor perfectionisten
Een SUV wordt gekozen als alternatief voor een traditionele sedan of hatchback. Een "Sports Utility Vehcile" wordt deels gekozen om de functionaliteit, maar toch vooral om de onderscheidende waarde. En daarom geeft iedere autofabrikant een eigen invulling aan de SUV. Hoe vult Audi dit concept in met de tweede generatie van de Q3?
De Audi Q3 is de droomauto voor perfectionisten. Alles is mooi, alles werkt perfect. Dat is goed, maar het maakt deze SUV weinig avontuurlijk en zelfs een tikkeltje saai.
Plus
- uitstekend weggedrag
- overtuigt als premium-product
- ruim en praktisch
Min
- trage reactie TFSI motoren op gaspedaal
- wel modern, niet vernieuwend
- soms gevoelloos sturen en remmen in automatische-modus
Conclusie
Audi is een zogenaamd premium merk. Dat betekent dat het dingen beter en mooier doet dan een doorsnee merk. Met de Q3 geeft Audi daarom een heel eigen invulling aan de middelgrote SUV. De nadruk ligt niet op avontuur of terreinwaardigheid, maar op superioriteit. De combinatie van een hoge bouw, geavanceerd mechaniek en moderne elektronica zorgen ervoor dat alles kan, alles werkt zoals het moet en alles moeiteloos gaat. Omdat de techniek het werk doet, kan iedereen hard rijden met de Q3. In druk verkeer maken de semi-zelfrijdende functies de auto veiliger.
Dit maakt de Q3 een uitstekende metgezel voor intensief dagelijks gebruik, maar omdat alles zo gepolijst is, is de Q3 ook een tikkeltje saai. Uiteindelijk zorgen de hoogwaardige afwerking, de prachtige materialen en de vele opties ervoor dat de Q3 toch bijzonder is.