Bouwjaar | 30-08-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 53.450 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2019 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 53.450 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.500 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Amaral |
Contactpersoon | Antonio Amaral |
Adres | Rue d'Arlon 20 |
Postcode | 9155 |
Plaats | Grosbous |
Land | Luxemburg |
Telefoon | 0035 2 83 80 72 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garageamaral.lu |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Barre stabilisatrice à l'avant
0AG
Barre stabilisatrice à l'avant
Empattements
0B3
Empattement
Barre stabilisatrice à l'arrière
0BF
Barre stabilisatrice à l'arrière
Différenciation de pose pour pièces de véhicule
0EN
Différenciation de pose pour
boîte de vitesses "MQ 350"
-- pièces de véhicule --
Différenciation de procédé de
fabrication
0FA
Cycle de fabrication standard
Système d'entraînement de substitution
0K0
Sans système de transmission alternatif
Certificats de sécurité
0LE
Avec plaques/autocollants/certificat de
sécurité spéciaux pour la Suède
Inscription
0NA
Sans inscription
(sans désignation du type)
Sortie d'échappement
0P0
Tubulure arrière d'échappement à
l'arrière (standard)
Système de blocage de
contact-démarreur/verrouillage
électrique de colonne de direction
0RE
Sans verrouillage électrique de la
colonne de direction
tapis
0TD
Tapis de sol à l'avant et à l'arrière
Notices d'utilisation
0VV
Documentation de bord en suédois
Zones climatisées
0Y3
Zones froides
Classe de poids essieu arrière
0YJ
Plage de poids 9
seulement numéro de contrôle pour pose
pas de prévision des besoins
Systèmes d'alimentation en carburant
1A5
Système d'alimentation en carburant
moteur à essence à injection
Systèmes de freinage
1AS
Contrôle électronique de stabilisation
(ESP)
Réservoir à charbon actif/filtre à
particules essence
1E1
Réservoir à charbon actif
Plaques du constructeur
1EX
Plaque du constructeur spéciale pour CE
pour voiture de tourisme M1
Roue de secours/kit de crevaison
1G8
Kit de dépannage
Contrôle de ceinture de sécurité
1I0
Indicateur d'occupation de siège
Amo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q3 | Droomauto voor perfectionisten
Een SUV wordt gekozen als alternatief voor een traditionele sedan of hatchback. Een "Sports Utility Vehcile" wordt deels gekozen om de functionaliteit, maar toch vooral om de onderscheidende waarde. En daarom geeft iedere autofabrikant een eigen invulling aan de SUV. Hoe vult Audi dit concept in met de tweede generatie van de Q3?
De Audi Q3 is de droomauto voor perfectionisten. Alles is mooi, alles werkt perfect. Dat is goed, maar het maakt deze SUV weinig avontuurlijk en zelfs een tikkeltje saai.
Plus
- uitstekend weggedrag
- overtuigt als premium-product
- ruim en praktisch
Min
- trage reactie TFSI motoren op gaspedaal
- wel modern, niet vernieuwend
- soms gevoelloos sturen en remmen in automatische-modus
Conclusie
Audi is een zogenaamd premium merk. Dat betekent dat het dingen beter en mooier doet dan een doorsnee merk. Met de Q3 geeft Audi daarom een heel eigen invulling aan de middelgrote SUV. De nadruk ligt niet op avontuur of terreinwaardigheid, maar op superioriteit. De combinatie van een hoge bouw, geavanceerd mechaniek en moderne elektronica zorgen ervoor dat alles kan, alles werkt zoals het moet en alles moeiteloos gaat. Omdat de techniek het werk doet, kan iedereen hard rijden met de Q3. In druk verkeer maken de semi-zelfrijdende functies de auto veiliger.
Dit maakt de Q3 een uitstekende metgezel voor intensief dagelijks gebruik, maar omdat alles zo gepolijst is, is de Q3 ook een tikkeltje saai. Uiteindelijk zorgen de hoogwaardige afwerking, de prachtige materialen en de vele opties ervoor dat de Q3 toch bijzonder is.