Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
€ 42.000,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-08-2023 |
Categorie | Overige |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Breuer Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hardtstrasse 20 |
Postcode | 4780 |
Plaats | Saint-Vith |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)80 - 540100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.breuer.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Interface multimédia MMI Navigation Plus (6 haut-parleurs / intérieur : inserts décoratifs pièces d'accent dans le tableau de bord en aspect verre noir / interface multimédia MMI Basic Plus / MMI Radio Plus / système d'assistance à la conduite : reconnaissance des panneaux de signalisation), phares LED (arrière feux LED avec clignotant dynamique), aide au stationnement avant et arrière, optique (APS Plus), capot de coffre électr. actionné (ouvrir + fermer), système de verrouillage/démarrage Advanced Key (clé confort) (bouton start-stop), sièges chauffants à l'avant, régulateur de vitesse (tempomat), système audio DSP / Audi sound system, éclairage d'ambiance, rangement et coffre à bagages Pack (filet à bagages sur le dossier du siège avant / cloison de coffre à bagages (filet) / prise (connexion 12V) dans le coffre / coffre à bagages), combiné d'instruments numériques (cockpit virtuel), rétroviseur intérieur à atténuation automatique, volant (cuir - 3 rayons) avec multifonction plus, système d'assistance au conducteur : assistant de démarrage (assistance au maintien), supports Isofix pour siège enfant sur le siège du passager avant, antivol pour les roues (verrous de jante), Audi connect (services basés sur Internet), étendu garantie (1 an / 90 000 km), interface musicale Audi, aide à la conduite -Système : avertisseur de sortie de voie, jantes en alliage 7x18 (conception en V à 5 rayons en V), taille des pneus 235/55 R18, norme antipollution Euro 6d- ISC-FCM (EU6AP), intervalle d'entretien 30 000 km ou 2 ans, boîte 7 rapports - boîte S-tronic à double embrayage (climatisation automatique confort 2 zones / accoudoir central avant avec compartiment), rétroviseurs extérieurs couleur caisse, tissu garniture de pavillon, argent, becquet de bord de toit, seuils de porte avec incrustations et lettrage en aluminium, éclairé, ensemble brillant, intérieur : incrustations micrométalliques, carrosserie : 4 portes, protection de seuil de chargement (acier inoxydable), hybride doux 110 kW (moteur 1,5 ltr. - 110 kW 16V TSI ACT), technologie hybride douce, filtre à particules Otto (OPF), frein de stationnement électromécanique, réception radio numérique (DAB) , empattement 2680 mm, kit de réparation de pneus, dossier de siège arrière divisé/repliable, coulissant (40 : 20:40), revêtement de siège/rembourrage : tissu argument, pare-chocs sport design (S-line, peinture contrastée), interface Bluetooth universelle, système antiblocage (ABS), système d'aide à la conduite : assistant
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q3 | Droomauto voor perfectionisten
Een SUV wordt gekozen als alternatief voor een traditionele sedan of hatchback. Een "Sports Utility Vehcile" wordt deels gekozen om de functionaliteit, maar toch vooral om de onderscheidende waarde. En daarom geeft iedere autofabrikant een eigen invulling aan de SUV. Hoe vult Audi dit concept in met de tweede generatie van de Q3?
De Audi Q3 is de droomauto voor perfectionisten. Alles is mooi, alles werkt perfect. Dat is goed, maar het maakt deze SUV weinig avontuurlijk en zelfs een tikkeltje saai.
Plus
- uitstekend weggedrag
- overtuigt als premium-product
- ruim en praktisch
Min
- trage reactie TFSI motoren op gaspedaal
- wel modern, niet vernieuwend
- soms gevoelloos sturen en remmen in automatische-modus
Conclusie
Audi is een zogenaamd premium merk. Dat betekent dat het dingen beter en mooier doet dan een doorsnee merk. Met de Q3 geeft Audi daarom een heel eigen invulling aan de middelgrote SUV. De nadruk ligt niet op avontuur of terreinwaardigheid, maar op superioriteit. De combinatie van een hoge bouw, geavanceerd mechaniek en moderne elektronica zorgen ervoor dat alles kan, alles werkt zoals het moet en alles moeiteloos gaat. Omdat de techniek het werk doet, kan iedereen hard rijden met de Q3. In druk verkeer maken de semi-zelfrijdende functies de auto veiliger.
Dit maakt de Q3 een uitstekende metgezel voor intensief dagelijks gebruik, maar omdat alles zo gepolijst is, is de Q3 ook een tikkeltje saai. Uiteindelijk zorgen de hoogwaardige afwerking, de prachtige materialen en de vele opties ervoor dat de Q3 toch bijzonder is.