Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Automaat Panodak Xenon Leer Camera

€ 19.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-05-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.641 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Automaat Panodak Xenon Leer Camera


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 15-05-2013
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 158.641 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VDN Automotive B.V.
Contactpersoon Ruben vd Neut
Adres Pascalstraat 6
Postcode 3846 AM
Plaats Harderwijk
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)341 - 414416 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM +31 (0)6 - 57645660 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdnautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 7,1 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 190 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.365 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,6 l/100km (1 op 10,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,9 l/100km (1 op 14,5)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

Audi Q5 2.0 TFSI Quattro Pro Line met een automaat van bouwjaar 2013.

Lakzwarte Q5 met veel opties, keurig nette auto. Recent groot onderhoud bij de dealer uitgevoerd met facturen ter inzage, beide sleutels en NAP teller-rapport aanwezig.

Een hoge mate van degelijkheid, uitstekende wegligging en veel comfort; het zijn unieke eigenschappen waarmee Duitse auto's zich onderscheiden. De aandrijving van deze Audi wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Wat de weg ook doet, deze 4x4 heeft elke ondergrond stevig te pakken dankzij de vierwielaandrijving. Het lederen interieur koestert zich in het invallende daglicht dat door het elektrisch bediend glazen panorama dak komt. En frisse lucht is een kwestie van één druk op de knop. Het kan niet op! Al is het buiten nog zo koud, de stoelverwarming maakt alles weer goed! Voor en achter: iedereen dezelfde luxe. Vandaar de verwarmde achterbank. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. In deze Audi profiteer jij onder andere ook van: warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers en elektrisch bedienbare ramen voor.

Het audio-installatiesysteem en het navigatiesysteem met harde schijf bedien je veilig met knoppen op het stuur. In een auto als deze kun je niet zonder automatische airconditioning, zodat de temperatuur altijd goed is. Geen parkeervak is te klein dankzij de assistentie van de parkeersensoren. Achter het stuur van deze Audi ben jij niet alleen. De auto kijkt als het ware met je mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor je aan. Met ingeschakelde cruise control zit je ontspannen achter het stuur. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van dvd-systeem, lederen stuur, isofix-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Je bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.

= Bedrijfsinformatie =

Elke auto bij ons wordt bij inname gecontroleerd. Het bovenstaande bedrag is de netto meeneemprijs zonder a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie