Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line DEALER ONDERHOUDEN / LEDER / NAVI / CLIMA / CRUISE / PARKEERSENSOREN / XENON / KEYLESS

€ 13.399,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-02-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 235.554 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro Pro Line DEALER ONDERHOUDEN / LEDER / NAVI / CLIMA / CRUISE / PARKEERSENSOREN / XENON / KEYLESS


€ 13.399,-

Algemeen

Bouwjaar 04-02-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 235.554 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Jaap Dik
Contactpersoon Erik Dik
Adres Azieweg 17
Postcode 9407 TC
Plaats Assen
Provincie Drenthe
Land Nederland
Telefoon +31 (0)592 - 345793 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jaapdik.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2009 - jun 2012
Modelcode: 8R

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 193 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.330 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 188 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)

Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 4
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 3 maanden
Garantie: 6.000 km

Duitse automerken hebben een onverwoestbare reputatie als het gaat om kwaliteit en prestaties. Geen wonder want qua constructie, vooruitstrevende techniek en betrouwbaarheid is de concurrentie dun gezaaid. Een krachtige viercilinder benzinemotor en een prettige handgeschakelde zesversnellingsbak zorgen voor de aandrijving van deze stoere Audi. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Het start-stopsysteem is goed voor het milieu, maar ook uw portemonnee. Want de motor draait alleen als het nodig is... dus niet als u (even) stilstaat. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, dakrails, donker getint glas achter, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bediende ramen.

Met de routebegeleiding van het full map navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van volautomatische airconditioning is voorzien. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. De elektronische systemen in deze Audi helpen u actief om comfortabeler te rijden. Een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor houden de omstandigheden onderweg in de gaten. Cruise control is ook een van de meegeleverde opties. Deze auto is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en bekerhouder.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Als de banden lucht tekortkomen, geeft het bandenspanningscontrolesysteem meteen een seintje. Dat scheelt brandstof, slijtage en een te lange remweg.

Om te bevestigen dat de kilometerstand van deze auto klopt, krijgt u er ook het tellerrapport van Nationale Autopas bij. Een proefrit maken met deze Audi Q5? Natuurlijk! Bel even voor een afspraak!

= Bedrijfsinformatie =

WIJ ZIJN KONINGSDAG GEOPEND VAN 09.00-17.00 !

Welkom bij JAAP DIK auto&#039

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie