Bouwjaar | 17-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.975 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-03-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.975 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 155 kW (211 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Groothandel Waalre |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Dintel 11 |
Postcode | 5684 PS |
Plaats | Best |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 46902702 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autogroothandelwaalre.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R17
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 463 x 188 x 165 cm
Wielbasis: 281 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.730 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.365 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Exportprijs EX BPM!!!!
Duitse brief kost €150,-
Deposit bij registratie is €500,-
NL Prijs is €9999,-
.
= Bedrijfsinformatie =
Wij zijn een groothandel die zich vooral richt op verkoop voor export. De meeste auto's staan dan ook als Exportprijs EX BPM of EX BTW geadverteerd. Lees goed de advertentie voor je reageert.
Alleen telefonisch reactie met nummerherkening wordt serieus genomen.
Email en anonieme nummers worden niet beantwoord.
Wij verzorgen de juiste papieren voor export.
Wij zijn alleen op afspraak geopend.
Voor meer info bel 06-46902702
Wir sind ein Großhändler, der sich hauptsächlich auf den Verkauf für den Export konzentriert. Die meisten Autos werden daher als Export EX BPM oder EX VAT angeboten. Lesen Sie die Anzeige gut, bevor Sie antworten.
Nur die Telefonantwort mit der Nummernerkennung wird ernst genommen.
E-Mail- und anonyme Nummern werden nicht beantwortet.
Wir liefern die richtigen Papiere für den Export.
Wir sind nur nach Vereinbarung geöffnet.
Unsere nummer ist 00316-46902702
We are a wholesaler that mainly focuses on sales for export. Most cars are therefore advertised as Export EX BPM or EX VAT. Read the ad well before you respond.
Only telephone response with number recognition is taken seriously.
Email and anonymous numbers are not answered.
We provide the right papers for export.
We are only open by appointment.
For more info call 00316-46902702
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.