Audi Q5 3.0 TFSI SQ5 354pk quattro Pano-dak Luchtv Navi/Camera Pro Line Plus

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-11-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 125.113 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Audi Q5 3.0 TFSI SQ5 354pk quattro Pano-dak Luchtv Navi/Camera Pro Line Plus


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 13-11-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 125.113 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 260 kW (354 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Ploegh
Contactpersoon A. Ploegh
Adres Molenweg 4
Postcode 9231 HS
Plaats Surhuisterveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 361251 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garageploegh.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mrt 2017 - apr 2018

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 5,4 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 194 x 169 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.845 kg
Laadvermogen: 655 kg
GVW: 2.500 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Historie
Aantal eigenaren: 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 318 - € 348 per kwartaal

Ze zeggen dat Duitsers weinig humor hebben. Toch geeft deze Audi Q5 je absoluut een brede lach op je gezicht. Kan ook niet anders. Topkwaliteit, vooruitstrevende techniek, formidabele rijsprestaties worden hier gebundeld in één auto. Met de S-Line styling laat dit model zich van zijn meest dynamische kant zien. De krachtige benzinemotor van deze auto is gekoppeld aan een automatische transmissie. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Audi Q5 is voorzien van verwarmbare voorstoelen. In deze sportstoelen voel je je één met je auto. Licht, luxe en gemak komen samen in de vorm van het elektrische bediende glazen panoramadak. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Ook is de auto voorzien van: 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en dakspoiler.

Slim, efficiënt, veilig en goed geïnformeerd rijden? Het digitale dashboard vertelt u alles wat u wilt weten. Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Veilig en comfortabel rijden wordt nog eens versterkt door Connected Services, zodat u diverse vitale functies van de auto altijd kunt checken in de app. De sensatie van superieur geluid wordt geleverd door het high performance audiosysteem. Er is geen bestemming die het aanwezige navigatiesysteem met harde schijf niet kent. Dat rijdt lekker! Extra opties op deze auto zijn: automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi Q5 samen. Ook helpen het hill hold functie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem, uw rit tot een veilige rit te maken.

Even bellen voor een afspraak en we zetten deze sportwagen klaar voor een pittig rondje om!

= Bedrijfsinformatie =

Inruilen doen we graag en op afspraak zijn wij geopend tot 22.00uur.
Wij vinden het prettig als u belt.

U bent van harte welkom bij ons

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie