Audi Q5 2.0 TFSI 252PK S-tronic quattro Launch Edition | Pano | LED | Cruise | Parkeersensoren | 20 inch

€ 41.400,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 130.693 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI 252PK S-tronic quattro Launch Edition | Pano | LED | Cruise | Parkeersensoren | 20 inch


€ 41.400,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 130.693 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 185 kW (252 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vallei Auto Groep Nijmegen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nieuwe Dukenburgseweg 13
Postcode 6534 AD
Plaats Nijmegen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)24 - 3817100 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.valleiautogroep.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 237 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 466 x 190 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.695 kg
Laadvermogen: 705 kg
GVW: 2.400 kg
Max. trekgewicht: 2.400 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart (s line), Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 162 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,3 l/100km (1 op 15,9)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaardpakket:
-    12 maanden wettelijke garantie
-    1/4 tank brandstof of volgeladen accu
-    Reconditionering van in-/exterieur van de auto
-    Autohistorie bekend
-    Technische en optische voorinspectie
-    Minimaal 6 maanden geldige APK
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie)

Ervaar de topprestaties en compromisloze kwaliteit van deze geweldige Duitse machine, uitgerust met moderne technologieën voor een onvergelijkbare rij-ervaring. Met de S-Line styling mag deze auto zeker gezien worden. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. De verwarmbare voorstoelen zijn een heerlijke extra optie, waarmee u uzelf en uw bijrijder een groot plezier doet. Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. Licht, luxe en gemak komen samen in de vorm van het elektrische bediende glazen panoramadak. Een praktische extra is de elektrisch bedienbare achterklep die opent en sluit met een druk op de knop. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, warmtewerend glas, aluminium dakrailing en dakspoiler.

In één oogopslag heeft u alle benodigde functies onderweg in beeld, dankzij het slim ingedeelde digitale dashboard. Kilometerstand? Oliepeil? Accuspanning? Allemaal te zien via de app. Overal. Altijd. Dankzij Connected Services. Smakelijke subs en knisperend hoog: het high performance audiosysteem geeft elke frequentie een kwaliteitsbehandeling voor akoestisch genieten onderweg. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. Extra opties op deze auto zijn: navigatiesysteem met harde schijf, sportstuur met schakelpaddels, regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling m

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie