Bouwjaar | 01-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.519 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 260 kW (354 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-04-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 39.519 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 260 kW (354 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AB Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Aarschotbaan 14-16 |
Postcode | 2580 |
Plaats | Beerzel |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)15 - 224377 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.abauto.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Exclusieve SQ5 3.0TFSI V6T Quattro van 2018
* Blauw metaal
* volleder zwart
* Automatische versnelling
* Audi Drive Select
* Key-less go
* Automatische airco
* Bekerhouders
* Boordcomputer
* Bang & Olufson soundsysteem
* Radio cd met usb-aux aansluiting
* El ramen en buitenspiegels
* El inklapbare spiegels
* Verwarmde spiegels
* El Sportzetels met orthopedische steunen
* Zetelverwarming
* Licht en regensensor
* Middenarmsteun
* Mistlampen
* Multifunctioneel stuurwiel met tempomaat cruise controle en schakelpaddles
* Navigatiesysteem met groot beeldscherm
* Telefoonvoorbereiding Bluetooth
* LED koplampen met koplampreiniging
* Parkeersensoren
* Alu velgen
* Chroom dakrails
... etc in perfecte staat met 39.500km, incl carpass en servicehistory, geleverd met *FHC garantie*
Steeds geleverd met Carpass
Overname van uw huidige wagen
WIJ ZORGEN TEVENS VOOR EEN FINANCIERING OP MAAT(onder de vorm van lening op afbetaling) zonder voorschot, vanaf 1.063€-maand (berekening op 60 maand indicatief, JKP (jaarlijks kostenpercentage) 6,99% - Totale prijs op afbetaling: 63.802€) eventueel kan ook biv, taxen en verzekering mee gefinancierd worden. Onder voorbehoud van aanvaarding van uw dossier door kredietverstrekker.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.