Audi Q5 2.0 TFSI quattro [NAVIGATIE, VOL LEDER, PDC, ELECTRISCHE STOELEN, CRUISE CONTROL, BLUETOOTH, CLIMATE CONTROL, STAAT]

€ 11.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-02-2009
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.400 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Audi Q5 2.0 TFSI quattro [NAVIGATIE, VOL LEDER, PDC, ELECTRISCHE STOELEN, CRUISE CONTROL, BLUETOOTH, CLIMATE CONTROL, STAAT]


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 04-02-2009
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.400 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 155 kW (211 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kik Sales
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jan Tomstraat 8
Postcode 2941 CD
Plaats Lekkerkerk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)180 - 234011 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kiksales.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: okt 2008 - jun 2012
Modelcode: 8R

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 7,2 s
Topsnelheid: 222 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 474 x 193 x 166 cm
Wielbasis: 281 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.715 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.320 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 197 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik in de stad: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 5
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Hij zorgt voor een ontspannen rijervaring, deze Audi Q5. Het is een auto uit 2009. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. Tot de uitrusting van deze Audi behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen en Servotronic snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging.

De kortste weg, de zuinigste weg, de snelste weg... elke weg is te vinden met het navigatiesysteem met harde schijf. Met de automatische airconditioning selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Parkeersensoren zijn een handig hulpmiddel om parkeerschades te voorkomen. Het luxeniveau in deze Audi is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Deze auto is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

In de Audi Q5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Bandenspanning checken hoeft niet. Het bandenspanningscontrolesysteem houdt de druk in de gaten.

U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.

= Bedrijfsinformatie =

Meer weten? Een van onze verkopers maakt graag een afspraak om u alles te laten zien!

Wij hebben een ruim aanbod aan financieringsmogelijkheden en ook het inruilen van uw huidige auto doen wij graag voor u. Verder zijn vrijwel al onze auto's afkomstig van de eerste eigenaar en is de complete onderhoud

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie