Bouwjaar | 08-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-03-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 73.500 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Be Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Avenue Zénobe Gramme 30 |
Postcode | 1300 |
Plaats | Wavre |
Land | België |
GSM | +32 (0)475 - 604503 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.betrading.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Audi Q5 S-LINE Hybrid 245 CV.Pack Sport S-LINE.
Cuir complet sur Sièges Sport.
Sièges avant chauffant.
Système de Navigation Audi.
Virtual cockpit digital.
Android et Apple carplay.
Dispositif main libre et bluetooth.
Climatisation 3 zones.
Ordinateur de bord.
Caméra de recul.
Capteurs de parking avant et arrière.
Park assist.
Régulateur de vitesse avec front assist.
Limitateur de vitesse.
Assistant feux de route.
Assistant au démarrage en côte.
Détecteur de pluie et de lumière.
Alerte de franchissement de ligne blanche.
Assistance au freinage d'urgence.
Avertisseur d'angle mort.
Détection des panneaux routier.
Contrôle de pression des pneus.
Système détection de somnolence.
Hayon à ouverture électrique.
Rétroviseurs intérieur anti-éblouissement.
Rétroviseurs extérieur rabattable.
Toit ouvrant panoramique.
Attache de remorque escamotable.
Etc....
Hyper équipé. Voiture Belge. Jamais accidentée.
Entretien 14/02/2020 : 16316 km
Entretien 22/09/2020 : 30328 km
Entretien 12/08/2021 : 47142 km
Entretien 04/04/2022 : 61901 km
https://youtu.be/aZreDdW3M-w
Visible uniquement sur rendez-vous.
Agence Automobile Betrading.Nos voitures sont sélectionnées avec le plus grand soin.Nous pouvons vous proposer un financement.Nous pouvons garantir nos véhicules entre 12 mois et 60 mois selon la voiture.Possibilité d'assistance durant la garantie.Nous pouvons vous faire une offre de reprise au prix le plus juste.
Le descriptif ainsi que les informations sur cette annonce sont sous réserve d'erreur.
VISITE UNIQUEMENT SUR RDV :
Christophe 0475-604 503 christophe@betrading.be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.