Audi Q5 50 TFSI e quattro S edition

€ 43.940,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 50.114 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Audi Q5 50 TFSI e quattro S edition


€ 43.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-09-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 50.114 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 219 kW (298 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto van der Meer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wattstraat 2
Postcode 2691 GZ
Plaats 's-Gravenzande
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)174 - 783545 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovandermeer.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2017 - 2021

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 54 liter
Actieradius: 40 km

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Wielbasis: 282 cm

Accu
Accu: 14 kWh

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 55 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,1 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Autotrust BOVAG Netwerkgarantie:
De vraagprijs is inclusief 12 maanden BOVAG garantie, BOVAG afleverbeurt, BOVAG 40-puntencheck en wassen / poetsen.
Woont u niet in de buurt van 's-Gravenzande? Met de Autotrust BOVAG Netwerkgarantie kunt u altijd terecht bij een BOVAG autobedrijf in de buurt!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Bijzonderheden:

Assistentiesystemen:


- Adaptieve cruisecontrol (met volg-tot-stop) en snelheidsbegrenzer
- Audi actieve rijstrookassistent
- Cameragebaseerde verkeersbordherkenning
- Met multifunctionele camera
- Weergave bandenspanningscontrole
- Audi pre-sense city
- Zijassistentie van Audi
- Audi presense achter
- Hulppakket rondreis

Multimedia:


- Audi-smartphone-interface
- Digitale radio-ontvangst
- Audi telefooncel
- MMI navigatie plus met MMI touch
- Technologie selectie
- MMI navigatie plus
- Audi connect navigatie & infotainment
- LTE-ondersteuning voor Audi-telefooncel

Technologie & veiligheid:


- Schakelaar voor dagrijverlichting
- Dagrijverlichting
- Parkeerassistent met parkeerhulp plus
- Elektronische startblokkering
- Airbag voor bestuurder en voorpassagier met uitschakeling van de passagiersairbag
- ISOFIX-kinderzitjebevestiging en Top Tether voor de buitenste zitplaatsen achterin
- Elektromechanische stuurbekrachtiging
- Matrix LED-koplampen en LED-achterlichten en koplampreinigingssysteem
- Stadsbijstandspakket met parkeerhulppakket
- Omringende camera's
- Audi connect noodoproep & service met Audi connect Remote & Control
- Automatische klimaatregeling met 3 zones
- Zijairbags vooraan en hoofdairbagsysteem
- Uitlaatconcept, EU6 DG
- Audi driveselect
- Tiptronic
- S tronic (voor vierwielaandrijving)
- Koplampreinigingssysteem
- LED-achterlichten met dynamische knipperlichten
- LED-koplampen
- Matrix LED-koplampen met dynamische verlichting en dynamische knipperlichten
- Buitenspiegels zijn elektrisch verstelbaar, verwarmd en inklapbaar en aan beide zijden automatisch dimmend

Inte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie