Audi Q5 Sportback 50 TFSI e S-LINE PLUG-IN HYBRIDE PHEV 299 PK E AU

€ 73.940,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2023
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.774 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Audi Q5 Sportback 50 TFSI e S-LINE PLUG-IN HYBRIDE PHEV 299 PK E AU


€ 73.940,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 2023
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 2.774 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam RG Ulvenhout BV
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Chaamsebaan 8
Postcode 4851 SN
Plaats Ulvenhout
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)76 - 5612307 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rggroep.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

RG Ulvenhout besteedt veel aandacht aan een juiste aflevering van de door u aangeschafte occasion. De vermelde verkoopprijs is een all-in prijs; dit omvat standaard 12 maanden BOVAG-garantie, 12 maanden mobiliteitsgarantie, poetsbeurt, onderhoudsbeurt, een Algemene Periodieke Keuring (APK) die geldig is en de Nationale AutoPas. Om u nog meer zekerheid te geven, is het ook mogelijk om nog eens 12 maanden extra garantie bij te kopen! U heeft dan maar liefst 24 maanden garantie. Deze garantie kan alleen bijgekocht worden op jong gebruikte occasions van maximaal 5 jaar oud en met een kilometerstand tot 100.000. INRUIL IS ALTIJD MOGELIJK ! De informatie op onze website is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Fouten zijn echter nooit volledig uit te sluiten. Het is daarom verstandig om niet alleen op de hier weergegeven informatie te vertrouwen, maar zaken die uw aankoopbeslissing zouden kunnen beïnvloeden ook bij aankoop te controleren.

Betreft demonstratievoertuig. De geadverteerde kilometerstand kan hierdoor afwijken. Neem voor meer informatie en de beschikbaarheid gerust contact met ons op!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie