Bouwjaar | 04-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.134 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
n.o.t.k.
Algemeen
Bouwjaar | 04-05-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 15.134 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 195 kW (266 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Hogendorp Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 29 |
Postcode | 3133 EE |
Plaats | Vlaardingen |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42479253 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanhogendorpautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 54 liter
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4671 x 1893 x 1661 cm
Wielbasis: 2.819 cm
Inhoud laadruimte: 465/1.405 l
Gewichten
Ledig gewicht: 2.050 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 332 - € 377 per kwartaal
Financieren mogelijk.
Bent u (startende) ondernemer, zzp-er of particulier.
En wilt u financieren dat kan bij Van Hogendorp Auto's, we gaan direct aan de slag voor u
? Binnnen 24 uur een offerte/goedkeuring
? U bepaald uw aflostermijn.
? Met of zonder aanbetaling.
? Zonder jaarcijfers.
? U bepaald hoeveel u aflost en hoelang.
? Auto is van u, ook na het aflossen.
? Geen kleine letters, of onaangename verrassingen.
Communicatie is bij ons een pré, we houden nauw contact tijdens het proces zodat u goed op de hoogte blijft.
Wilt u meer informatie, neem gerust contact met ons op en vraag naar de voorwaarden.
Geheel vrijblijvend.
Onze afleverpakketten zijn in de prijs inbegrepen, geen bijkomende kosten!
Denk aan:
? Minimaal 6 maanden garantie. (Eventueel fabrieksgarantie)
? Geldig APK bij aflevering 1 jaar.
? Auto's worden afgeleverd met poetsbeurt.
? Kilometer garantie.
? Ongevalvrij.
VOOR MEER FOTO'S WWW.VANHOGENDORPAUTOS.NL
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q5 | Drempelverlagend
Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".
De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.
Plus
- vlot, stil en zuinig
- Prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
Min
- Alleen compleet met (kostbare) opties
- slechts 1 USB-aansluiting
- onhandige bediening infotainment-systeem
Conclusie
Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.
Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.
Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.