Audi Q5 55 TFSi e quattro S-Line | Navi | Full LED | 20 Inch | Privacy Glass | Sportstoelen

€ 41.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 28-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.060 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Audi Q5 55 TFSi e quattro S-Line | Navi | Full LED | 20 Inch | Privacy Glass | Sportstoelen


€ 41.450,-

Algemeen

Bouwjaar 28-07-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 82.060 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 269 kW (366 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bourguignon Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jupiterweg 11
Postcode 8938 AD
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2847000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.bourguignon.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: aug 2019 - mrt 2021

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 270 kW (367 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 185 kW (252 PK)
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 54 liter
Actieradius: 45 km

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 239 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 478 x 194 x 167 cm
Wielbasis: 282 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Laadvermogen: 615 kg
GVW: 2.620 kg
Max. trekgewicht: 1.750 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 14 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW
Accu snelladen: nee

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 55 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,4 l/100km (1 op 41,7)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,5 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal

De Audi Q5 55 TFSI e quattro S-Line uit 2020 is een indrukwekkende combinatie van luxe, prestaties en milieuvriendelijkheid. Met zijn plug-in hybride aandrijving biedt deze SUV niet alleen krachtige prestaties, maar ook aanzienlijke brandstofbesparingen en lagere emissies, wat resulteert in een groenere en efficiëntere rijervaring. Met 82.060 km op de teller heeft deze Q5 nog veel kilometers voor de boeg, klaar om zijn nieuwe eigenaar te verrassen met zijn kwaliteiten. Het eerste wat opvalt aan deze Audi Q5 is zijn verfijnde en sportieve uitstraling, benadrukt door de S-Line styling en het 20-inch velgen. Het privacy glass voegt niet alleen een vleugje mysterie toe aan het exterieur, maar biedt ook extra privacy en bescherming tegen de zon voor de inzittenden. Het interieur van de Q5 is net zo indrukwekkend als zijn buitenkant, met hoogwaardige materialen en geavanceerde technologieën. De sportstoelen bieden niet alleen uitstekend comfort en ondersteuning tijdens lange ritten, maar dragen ook bij aan het sportieve karakter van de auto. Een van de grootste voordelen van de Audi Q5 55 TFSI e is zijn plug-in hybride aandrijving. Door de combinatie van een krachtige benzinemotor en een elektrische motor biedt deze SUV zowel indrukwekkende prestaties als een aanzienlijke brandstofbesparing. In de elektrische modus kan de Q5 geruisloos en emissievrij rijden, ideaal voor korte ritten in de stad of voor woon-werkverkeer. Voor langere ritten kan de benzinemotor worden ingeschakeld, waardoor de actieradius wordt vergroot en je zonder zorgen grotere afstanden kunt afleggen. Bovendien biedt de plug-in hybride aandrijving van de Q5 ook fiscale voordelen en mogelijke subsidies, afhankelijk van de regio waarin je woont. Dit kan resulteren in lagere belastingen en lagere operationele

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q5 | Drempelverlagend

Elektrisch rijden wordt gaandeweg de norm. Maar niet iedereen is klaar voor elektrisch rijden. Dat kan zijn om praktische redenen, maar ook omdat elektrisch rijden niet in het dagelijkse ritme past. Om de drempel tot elektrisch rijden te verlagen, introduceert Audi nu de "Q5 50 TFSI e".

Autotest | Audi Q5 Drempelverlagend

De Audi Q5 50 TFSI e is een half elektrische auto waarmee de drempel tot elektrisch rijden wordt verlaagd. Slimme elektronica maakt zuinig rijden makkelijk, zodat iedereen zonder moeite zuinig rijdt.

Plus

  • vlot, stil en zuinig
  • Prima rijeigenschappen
  • ruim en praktisch

Min

  • Alleen compleet met (kostbare) opties
  • slechts 1 USB-aansluiting
  • onhandige bediening infotainment-systeem

Conclusie

Hoe verlaagt de "Audi Q5 50 TFSI e" de drempel tot elektrisch rijden? Door te doen waar Audi goed in is: bestaande techniek verfijnen en die te verpakken in een strakgelijnd koetswerk. De basis wordt gevormd door plug-inhybride-techniek. Dit is voordeliger dan een volledig elektrische auto en neemt de angst voor een beperkte actieradius weg. Tegelijkertijd is het verbruik lager dan van een conventionele auto, terwijl de prestaties en het comfort beter zijn.

Met deze techniek is Audi zeker niet uniek. Met de invulling ervan juist wel en daarin zit de verfijning. Met slimme sensoren en koppeling met het navigatiesysteem is het nog makkelijker om optimaal gebruik te maken van de hybride-techniek. Daarbij gedraagt de "50 TFSI e" zich zoveel mogelijk als een conventionele auto.

Zoals altijd bij Audi maakt de strakke vormgeving het geheel nog aantrekkelijker en ook dat verlaagt de drempel tot (half) elektrisch rijden.

Deel deze advertentie