Audi Q7 3.0 TDI e-tron quattro Premium 259pk Bj 2016 Panodak,Leer,Navi,21Inch Dealer onderhouden

€ 31.500,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 208.103 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen -

Audi Q7 3.0 TDI e-tron quattro Premium 259pk Bj 2016 Panodak,Leer,Navi,21Inch Dealer onderhouden


€ 31.500,-

Algemeen

Bouwjaar 23-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 208.103 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Neplenbroek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Goorseweg 33
Postcode 7478 BB
Plaats Diepenheim
Provincie Overijssel
Land Nederland
Telefoon +31 (0)547 - 388604 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfneplenbroek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2016 - apr 2018
Modelcode: 4M

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 190 kW (258 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 54 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 4

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 428 - € 451 per kwartaal

Exterieur
Dakrails
Dakspoiler
Dimlichten automatisch
Elektrisch bedienbare achterklep
Grootlichtassistent
LED achterlichten
LED dagrijverlichting
LED koplampen
Lichtmetalen velgen 20"
Open dak
Panoramadak
Parkeersensor achter
Parkeersensor voor
Warmtewerend glas

Infotainment
Audio installatie
Autotelefoonvoorbereiding met bluetooth

Interieur
Aluminium interieur afwerking
Armsteun voor
Binnenspiegel automatisch dimmend
Boordcomputer
Cruise control
Elektrische ramen voor en achter
Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
Lederen versnellingspook
Lendesteunen (verstelbaar)
Luxe lederen bekleding
Multifunctioneel lederen stuurwiel
Regensensor
Sportstoelen
Sportstuur

Milieu
Start/stop systeem

Veiligheid
Airbag(s) hoofd achter
Airbag(s) hoofd voor
Airbag(s) side voor
Alarm klasse 3
Anti Blokkeer Systeem
Autonomous Emergency Braking
Bandenspanningscontrolesysteem
Elektronisch Stabiliteits Programma
Hill hold functie

Overige
buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
centrale vergrendeling met afstandsbediening
Connected services
electronic climate control
hoofdsteunen anti-whiplash
Onderhoudshistorie
Oplaadmogelijkheid
Origineel Nederlands geleverd
ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
Schakelmogelijkheid aan stuurwiel


Mag 3500kg trekken

Uitmuntende prestaties, dynamische rijeigenschappen en bakken vol met rijplezier, deze Audi Q7 levert het allemaal. De auto is van het bouwjaar 2016 en is van de eerste eigenaar. De aandrijving wordt verzorgd door een zescilinder dieselmotor en een automatische transmissie. U wilt comfort? Die is er, met het lederen interieur. U wilt gemak? Kijk dan even naar de elektrisch bedienbare achterklep. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Vergezichten krijgen een extra dimensie door het glazen panoramadak. Ook is de auto voorzien van: 20 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, dakspoiler en in delen neerklapbare achterbank.

Soepel inparkeren gaa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie