Audi Q7 3.0 TDI e-tron quattro Premium

€ 52.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 78.553 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 190 kW (259 pk)

Audi Q7 3.0 TDI e-tron quattro Premium


€ 52.450,-

Algemeen

Bouwjaar 26-07-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 78.553 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 190 kW (259 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Serry Exclusive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres 1e loswal 3
Postcode 1216 BA
Plaats Hilversum
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51173764 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.serry.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 190 kW (259 PK)
Vermogen elektromotor(en): 94 kW (128 PK)
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 56 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 255/55 R21

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 2.800 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 17 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 2.3 kW, compleet vol in 8 uur

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 30,892857142857 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 387 - € 416 per kwartaal

U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Audi Q7. De aandrijving wordt verzorgd door een zescilinder motor en een automatische transmissie. Een mooie, constante en solide ligging op de weg: dat is het voordeel van luchtvering. Deze Audi Q7 komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. Het interieur lijkt groter en ruimtelijker dankzij het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Ook is de auto voorzien van: 21 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels.

Alle functies voor een veilige en zuinige rit worden overzichtelijk weergegeven op het digitale dashboard. Inparkeren? Met de achteruitrijcamera heeft u er geen omkijken meer naar! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Communiceren met uw auto? Dat gaat via remote services. Met uw smartphone maakt u waar dan ook contact om allerlei functies te checken of te activeren. Topprestaties in muziek en geluid? Dat is bijgeleverd in de vorm van het high performance audiosysteem! De uitrusting van deze Audi is met dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem met harde schijf, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, regensensor en keyless entry behoorlijk compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden; de verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. De forward collision warning reduceert het gevaar van een botsing met een voorligger significant. U bent mede dankzij dodehoekdetectie, accident avoidance system, hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem steeds veilig onde

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie