Audi Q7 3.0 TDI V6 E-TRON 374 PK + NACHTZICHT / HEAD-UP / ADAPTIVE CRUISE / 3500 KG TREKHAAK / PANORAMA

€ 39.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-07-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 117.913 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 275 kW (375 pk)

Audi Q7 3.0 TDI V6 E-TRON 374 PK + NACHTZICHT / HEAD-UP / ADAPTIVE CRUISE / 3500 KG TREKHAAK / PANORAMA


€ 39.950,-

Algemeen

Bouwjaar 14-07-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 117.913 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 275 kW (375 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Hazet B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Transitoweg 2
Postcode 4051 CA
Plaats Ochten
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)344 - 642819 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hazet.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2015 - 2019
Modelcode: 4M

Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 56 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 17 kWh

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 50 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 18,1 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 428 - € 451 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Vloeistofcheck 
Kenteken tenaamstelling 
Schoonmaken 
- Servicepakket 1 (€ 495 meerprijs):
Olie servicebeurt incl. filter 
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Hazet garantie 3 maanden (3 maanden garantie); Nieuwe APK
- Servicepakket 2 (€ 695 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens schema 
Schoonmaken
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Hazet garantie 6 maanden (6 maanden garantie, 10.000 km garantie); Nieuwe APK
- Servicepakket 3 (€ 995 meerprijs):
Onderhoudsbeurt volgens schema 
Poetsen, polijsten en interieur reiniging
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

3.0 TDI V6 E-Tron Plug-in hybride diesel met 374 PK vermogen en 8-traps automaat, Euro 6 emissienorm, Quattro vierwielaandrijving, Zwart met zwart leder interieur en zwarte alcantara hemelbekleding, Bijzonder compleet met Head-up display, Nachtzicht assistent, Adaptive cruise control, Elektrisch wegklapbare trekhaak met 3500 kg trekgewicht op kenteken, Achteruitrijcamera, Bose premium sound, 22 inch lichtmetalen velgen, Sfeerverlichting interieur met verschillende kleuren, Luchtvering met regelbare rijhoogte, Stuurwielverwarming, Elektrische stoel- en stuurverstelling met geheugen, Stoelverwarming voor + achterin, 3 zone climate control met aparte bediening achterin, Privacy glass, Keyless-entry en keyless-drive, Audi Side Assist dodehoek assistentie, Lijnassistentie, Panormaa schuif/kanteldak, Virtual cockpit digitale cockpit met beeldvullende navigatie kaartweergave modus, Parkeersensoren voor en achter met inparkeerhulp, Full LED koplampen, LED achterlichten en LED dagrijverlichting, Draadloze telefoonlader, Navigatie, Bluetooth met audiostreaming, DAB+ Digitale radio, Elektrische achterklep, Standkachel, Verlichte E-Tron instapverlichting, Verkeersbordenherkenning, Audi Drive Select regelbare rij

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie