Audi Q7 3.0 TDI e-tron quattro Sport | LUCHTVERING LEDER | BOSE | MEMORY | PANO | CAMERA | CRUISE | AIRCO | NAVI

€ 37.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 30-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.443 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 275 kW (375 pk)

Audi Q7 3.0 TDI e-tron quattro Sport | LUCHTVERING LEDER | BOSE | MEMORY | PANO | CAMERA | CRUISE | AIRCO | NAVI


€ 37.950,-

Algemeen

Bouwjaar 30-12-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.443 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 275 kW (375 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf van Schaik
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Jupiterweg 1
Postcode 8938 AD
Plaats Leeuwarden
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)58 - 2139112 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autovanschaik.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modelreeks: jan 2016 - apr 2018
Modelcode: 4M

Technische informatie
Vermogen: 275 kW (374 PK)
Vermogen brandstofmotor: 190 kW (258 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 54 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 230 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.420 kg
Laadvermogen: 765 kg
GVW: 3.185 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,9 l/100km (1 op 52,6)
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Historie
Aantal eigenaren: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 387 - € 416 per kwartaal

Een Audi Q7 e-tron van 2016 voorzien van de kleur 'Orca Black'. Deze auto is geleverd met de volgende opties:

72903 Accu 92 Ah J0B
18818 Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht 8SP
26803 Airbag Bestuurders-/passagierskant 4UF
25057 Audi connect (Nood- en assistance-systeem) IW3
25047 Audi connect (Op internet gebaseerde diensten) IT3
42613 Audi Drive Select 2H9
75915 Automatische transmissie - Tiptronic (8-traps) G1G
27605 Bagageruimteafscheiding (Net) 3CX
35604 Bagageruimteklep electr. bediend (openen + sluiten) 4E7
68802 Bandenreparatieset 1G8
37901 Binnenspiegel met Dimautomaat 4L6
77411 Brandstoftank: 75 L 0M0
25401 Combi-instrument digitaal (virtual cockpit) 9S8
26708 Cruisecontrolsysteem (Cruisecontrol) 8T6
16203 Dakreling (Aluminium) 3S1
77227 Emissie-arm volgens emissienorm Euro 6 7MM
39806 Frontcamera (Ruit) QK1
2809 Glans-pakket 4ZB
26901 Hoofdairbag-systeem (Sideguard) 4X3
97775 Hybride 0K3
18020 Koplamp LED
> 18610 - Rijassistent-systeem Grootlichtassistent
> 39806 - Frontcamera (Ruit)
> 18818 - Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht
> 19000 - Koplampsproeiers (Koplampsproeiers) 8IT
19000 Koplampsproeiers (Koplampsproeiers) 8X1
29099 Koudemiddel R 1234 YF KK3
73214 Laadkabel voor openbare laadpalen (e-tron) 72T
18909 Licht- en regensensor 8K3
504 Longlife-Service QI6
92368 Motor 3,0 L - 190 kW V6 24V TDI Hybride (CVZA) CVZA
28301 Railsysteem in Bagageruimte 3GM
40933 Rijassistent-systeem City-noodremfunctie (Audi pre sense City) 6K8
18610 Rijassistent-systeem Grootlichtassistent
> 39806 - Frontcamera (Ruit) 8G1
40906 Rijassistent-systeem Starthulp (hold assist) UH2
69502 Stuurkolom (Stuur) mech. Hoogte-/lengteverstelling 2C5
77551 Ureumtank (SCR): 24 L FK2
28409 Vloermatten Velours 0TD
22717 Voorruit Warmtewerend glas 4GF
22310 Warmtewerend glas groen getint (aan de zijkant / achter) 4KC
26903 Zij-airbag voor 4X3
33902 Achterbank (2. Serie) verschuifbaar (plus) 5KA
39804 Achteruitrijcamera KA2
37603 Ambienteverlichting QQ2
29005 Automatische airconditioning 4 zones 9AU
27385 Bagage-/laadruimteafdekking elektrisch
> 13320 -

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie