Audi Q7 4.2 V8 TDI Grijs kenteken|Marge|Leer|Trekhaak|Navi| Audi Q7 4.2 TDI V8 Grijs kenteken|Marge|Leer|Trekhaak|Navi|

€ 11.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-02-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 392.420 km
Deuren -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.134 cc
Vermogen 239 kW (326 pk)

Audi Q7 4.2 V8 TDI Grijs kenteken|Marge|Leer|Trekhaak|Navi| Audi Q7 4.2 TDI V8 Grijs kenteken|Marge|Leer|Trekhaak|Navi|


€ 11.499,-

Algemeen

Bouwjaar 01-02-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 392.420 km
Deuren -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 4.134 cc
Vermogen 239 kW (326 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Kalsbeek
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Turfschip 1
Postcode 8447 DM
Plaats Heerenveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)513 - 870696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokalsbeek.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Audi Q7 4.2 TDI V8 Grijs kenteken|Marge|Leer|Trekhaak|Navi|




- Kenteken: VJX-81-H
- Merk: Audi
- Model: Q7 4.2 V8 TDI Grijs kenteken|Marge|Leer|Trekhaak|Navi|
- APK tot: 13-04-2025
- Tellerstand: 392420 KM
- Carrosserievorm: Bestel
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Automaat
- Motorinhoud: 4134 cc
- Aantal cilinders: 8
- Vermogen: 240 kW / 327pk
- Ledig gewicht: 2414 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 2
- Verbruik: 11.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 194 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 221 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Comfort

- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Centrale vergrendeling
- Sportvelgen
- Trekhaak

Infotainment

- Navigatiesysteem
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Airco
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen bekleding
- Middenarmsteun voor
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen verwarmd

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag




Afleverpakketten



LET OP!
Onze geselecteerde optielijst kan afwijken.

Let op ACTIE-PRIJZEN is op basis van geen inruil!
Kijk voor meer foto's op: www.autokalsbeek.nl
U kunt altijd langskomen voor een bezichtiging en of een proefrit.
OPMERKINGEN.

AUTOBEDRIJF KALSBEEK IS NIET AANSPRAKELIJK VOOR DRUK EN OF ZETFOUTEN.
Inruil Mogelijk,
Inruil van auto,boot,motor,caravan en camper mogelijk.
WIJ ZIJN AANGESLOTEN BIJ / RDW .
Tenaamstelling en/of vrijwaren is 24/7 mogelijk
Let Op:
Wij maken zelf export papieren met kenteken en verzekering.
We can handle export documents and insurance.
Wir machen uns zu exportieren Papiere mit Anmeldung und Versicherung.
Robimy sami eksportowac dokumenty z rejestracji i ubezpieczenia.?

Wij zijn op werkdagen open van 09:00 tot 18:00 uur 
Zaterdag :open van 10:30 tot 16:00.
Zondag alleen op afspraak. Overschrijven ook op zondag!
Feestdagen gesloten.
U bent van harte welkom!
Autobedrijf Kalsbeek 
Turfschip 1
8447 DM Heerenveen 
Telefoonnummer:0513 870696 & 0513870699
Mail: info@autokalsbeek.nl
WWW.autokalsbeek.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie