Bouwjaar | 05-04-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.057 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
€ 14.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-04-2010 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.057 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.000 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Store Tilburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 107 |
Postcode | 5015 AS |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carstoretilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 215 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 198 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.497 kg
Laadvermogen: 698 kg
GVW: 3.195 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 813 - € 874 per kwartaal
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Solide op nat asfalt en regenklinkers, maar net zo onverschrokken op de onverharde weg: de vierwielaandrijving trekt u overal doorheen. Zitruimte? Dat mag u zeggen, met zo'n derde zitrij. En luxe? Die is er in de vorm van een lederen interieur. Gemak wordt bovendien geboden met de elektrisch bedienbare achterklep. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Wat een heerlijk ruim gevoel en zoveel licht geeft dat glazen panoramadak! In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en verstelbare achterbank.
Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. Verder geniet u ook van: origineel navigatiesysteem, multifunctioneel sportstuur en achteruitrijcamera. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Dankzij de parkeersensoren voor en achter kunt u met een gerust hart in de kleinste gaatjes inparkeren. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. De uitrusting van deze Audi is met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, bestuurders-informatie-systeem, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter behoorlijk compleet.
Zoals u mag verwachten van deze Audi Q7 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Audi Q7. Zodra een van de banden spanning verliest, geeft het bandenspanningscontrolesysteem een waarschuwingssignaal.
Als dit de auto is die u zoekt, wacht dan niet langer en plan direct online een proefrit.
EXPORT ONLY!
USA IMPORT!
= Bedrijfsinformatie =
Elk bij ons a
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.