Audi Q7 3.0 TDI quattro Clean Diesel Pro Line 7PERS CAMERA EXPORT

€ 14.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-04-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.057 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Audi Q7 3.0 TDI quattro Clean Diesel Pro Line 7PERS CAMERA EXPORT


€ 14.999,-

Algemeen

Bouwjaar 05-04-2010
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 220.057 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 3.000 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Store Tilburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 107
Postcode 5015 AS
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carstoretilburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/60 R18
Acceleratie (0-100): 8,1 s
Topsnelheid: 215 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 198 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.497 kg
Laadvermogen: 698 kg
GVW: 3.195 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 813 - € 874 per kwartaal

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Solide op nat asfalt en regenklinkers, maar net zo onverschrokken op de onverharde weg: de vierwielaandrijving trekt u overal doorheen. Zitruimte? Dat mag u zeggen, met zo'n derde zitrij. En luxe? Die is er in de vorm van een lederen interieur. Gemak wordt bovendien geboden met de elektrisch bedienbare achterklep. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Wat een heerlijk ruim gevoel en zoveel licht geeft dat glazen panoramadak! In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en verstelbare achterbank.

Hoog, laag, midrange: het high performance audiosysteem is volledig afgestemd op de akoestiek in deze auto. Verder geniet u ook van: origineel navigatiesysteem, multifunctioneel sportstuur en achteruitrijcamera. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Dankzij de parkeersensoren voor en achter kunt u met een gerust hart in de kleinste gaatjes inparkeren. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. De cruise control zorgt voor een prettige, gelijkmatige koers en minder brandstofgebruik. De uitrusting van deze Audi is met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, bestuurders-informatie-systeem, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter behoorlijk compleet.

Zoals u mag verwachten van deze Audi Q7 is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Bij een gevaarlijke situatie is remmen essentieel. De Brake Assist haalt het maximum uit de remcapaciteiten van deze Audi Q7. Zodra een van de banden spanning verliest, geeft het bandenspanningscontrolesysteem een waarschuwingssignaal.

Als dit de auto is die u zoekt, wacht dan niet langer en plan direct online een proefrit.

EXPORT ONLY!

USA IMPORT!

= Bedrijfsinformatie =

Elk bij ons a

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie