Bouwjaar | 20-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.360 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-09-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.360 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Schaik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 1 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2139112 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanschaik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2015 - aug 2018
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 234 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 202 x 178 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.035 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 691 - € 726 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
vol uitgeruste Q7 met de volgende opties:
34000 3e stoelrij, Enkele stoelen neerklapbaar (2 Zitplaatsen) PE1
72908 Accu 105 Ah J0P
18818 Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht 8SP
39804 Achteruitrijcamera
25047 Audi connect (Op internet gebaseerde diensten) IT3
25075 Audi Smartphone Interface 7A7
29005 Automatische airconditioning 4 zones PK2
27385 Bagage-/laadruimteafdekking elektrisch
> 13320 - Laadrandbescherming (Roestvrij staal)
25903 Bandenspanningscontrolesysteem 7K3
22202 Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing) VW6
22213 Beglazing achter verduisterd, Isolatieglas voor
> 22202 - Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing) PDJ
24835 Bluetooth-handsfree-installatie met Spraakherkenning (Audi Phone Box) 9ZE
77412 Brandstoftank: 85 L 0M5
15306 Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar, met Memory
> 15897 - Buitenspiegel met Stoeprandfunctie, rechts 6XF
21407 Bumper Sport-design (S-line) 2K7
39815 Camerasysteem Area view (Top View) KA6
25401 Combi-instrument digitaal (virtual cockpit) 9S8
35522 Comfort-sleutel met sensorgestuurde Achterklepontgrendeling incl. (openen + sluiten)
> 13320 - Laadrandbescherming (Roestvrij staal)
> 27385 - Bagage-/laadruimteafdekking elektrisch PGC
27805 Dakbekleding Stof, zwart 6NQ
20935 Dakrandspoiler S-line
38005 Diefstalalarmsysteem + Interieurbeveiliging / Sleepbeveiliging
4008 Exterieur-pakket S line
> 13320 - Laadrandbescherming (Roestvrij staal)
> 19000 - Koplampsproeiers (Koplampsproeiers)
> 20935 - Dakrandspoiler S-line
> 21407 - Bumper Sport-design (S-line) PQD
39806 Frontcamera (Ruit) QK1
25204 Head-up-display KS1
4334 Hulppakket Parkeren
> 25792 - Rijassistent-systeem Parkeerstuurassistent
> 39804 - Achteruitrijcamera
> 39815 - Camerasysteem Area view (Top View)
4311 Hulppakket Stad
> 25797 - Parkeerhulp voor en achter, akoestisch en optisch met selectieve indicatie (APS Plus)
> 39804 - Achteruitrijcamera
> 41158 - Rijassistent-systeem Uitstapwaarschuwing
> 41159 - Rija
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.