Bouwjaar | 23-04-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.328 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
€ 99.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-04-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 110.328 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 200 kW (272 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | E&A Autobedrijf Speedy |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsstraat 79 |
Postcode | 2802 AK |
Plaats | Gouda |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41521154 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.easpeedy.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 285/40 R21
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 234 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.035 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 153 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 4 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 625 - € 670 per kwartaal
Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Audi Q7. Met een zescilinder motor en een automatische transmissie beschikt deze Audi over uitstekende prestaties. De luchtvering levert niet alleen meer comfort, maar draagt tevens bij aan de veiligheid. Altijd al een voorkeur voor een lederen interieur gehad? Deze Audi Q7 heeft het! U past de stoelen moeiteloos aan, ze zijn elektrisch in te stellen en hebben bovendien een geheugen. Deze auto biedt stoelverwarming, een verwarmbare achterbank en een verwarmbaar stuur, waardoor het zelfs op de koudste dagen aangenaam rijden is. Licht, luxe en gemak komen samen in de vorm van het elektrische bediende glazen panoramadak. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 21 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, trailer assistent, aluminium dakrailing en dakspoiler.
Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Spraaksturing maakt het eenvoudiger en veiliger om deze auto onderweg te bedienen. Soms wil je goed geluid kunnen voelen! Het high performance audiosysteem bedient u op uw wenken. U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het navigatiesysteem met harde schijf. De uitrusting van deze auto is met electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, dvd-systeem, automatisch dimmende buitenspiegels en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Audi Q7 samen. Het Lane-keeping systeem registreert permanent of u binnen de lijnen van de rijstrook blijft; dwaalt u onbedoeld af, dan waarschuwt het systeem en corrigeert de koers. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. En zodra u het gaspedaal activeert, rijdt u zo weg.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.