Bouwjaar | 11-01-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.466 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 171 kW (233 pk) |
€ 11.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 214.466 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 171 kW (233 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Verhoefen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Leeghwaterweg 31c |
Postcode | 1951 NA |
Plaats | Velsen-Noord |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)251 - 293655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfverhoefen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 275/45 R20
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 198 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.270 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 2.990 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 282 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 14,6 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 738 - € 792 per kwartaal
Deze auto nodigt u uit om plaats te nemen achter het sportstuur en onmiddellijk de weg op te gaan. De aandrijving wordt verzorgd door een zescilinder motor en een automatische transmissie. De hoogwaardige, lederen bekleding benadrukt de kwaliteit van deze Audi. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Voor extra lichtinval en een frisse luchtstroom zorgt het elektrisch bediende panoramadak. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 20 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.
Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de parkeerhulp met achteruitrijcamera zorgt ervoor! Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Kaartlezen is verleden tijd, dankzij het aanwezige navigatiesysteem. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. De uitrusting van deze Audi is met regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, usb-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
Wij zijn gespecialiseerd in jonge occasions en kunnen onze auto`s daardoor met garantie tegen een scherpe prijs aanbieden.
Wij berekenen geen afleveringskosten, dus geen verrassingen achteraf.
Overschrijven is mogelijk van Maandag t/m zondag van 10.00 t/m 22:00 bij ons op kantoor
Belt u ons van te voren om teleurstelling te voorkomen , omdat wij vaak onderweg zijn om de juiste Occasions tegen de scherpste prijs in te kopen.
Staat de auto die u zoekt niet in onze voorraad , bel dan.
Wij kunnen elke auto leveren tegen de scherpste prijzen met garantie en service.
Alle inruil is mogelijk, Auto's , Motoren en scooters kunnen we inruilen voor handels prijzen.
AUTOBEDRIJF VERHOEFEN is gespecialiseerd in de volgende punten:
Inkoop, Verkoop, Reparaties & Poetsen alles omtrent uw auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.