Audi Q7 3.0 TDI quattro

€ 79,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.044 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 170 kW (232 pk)

Audi Q7 3.0 TDI quattro


€ 79,-

Algemeen

Bouwjaar 2007
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 228.044 km
Deuren 5
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 170 kW (232 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carflex DO Apeldoorn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kruizemuntstraat 311
Postcode 7322 LM
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15305814 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carflexapeldoorn.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 5086 x 1983 x 1737 cm
Wielbasis: 3.002 cm
Inhoud laadruimte: 775/2.035 l

Gewichten
Ledig gewicht: 2.295 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg

Milieu
CO2-uitstoot: 282 g/km

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 14,6 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 738 - € 792 per kwartaal

Overige informatie
Bandenmaat: 235/60R18

duits papieren

= Bedrijfsinformatie =

Had u verder nog bepaalde wensen? Ook deze zijn bespreekbaar en eventueel leverbaar tegen meerprijs
Omdat wij veel onderweg zijn om voor u de juiste occasion te vinden is het verstandig om van te voren even te bellen.

Al onze prijzen zijn meeneemprijzen. Garantie is bespreekbaar.
U geniet van een scherpe prijs omdat wij geen afleveringskosten aanrekenen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie