vorige 24 van 14.537 volgende

Audi Q7 3.0 TDI quattro Pro Line+, BOSE, PANO, XENON

€ 28.944,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-08-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 182.589 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Audi Q7 3.0 TDI quattro Pro Line+, BOSE, PANO, XENON


€ 28.944,-

Algemeen

Bouwjaar 11-08-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 182.589 km
Deuren 5
Kleur Bruin Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 200 kW (272 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam LME CARS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Remmingweg 22
Postcode 1332 BG
Plaats Almere
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)36 - 2340538 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website lmecars.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/60 R18
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 234 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.970 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 2.765 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 625 - € 670 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Proefrit maken? Natuurlijk! Bel ons voor een afspraak en hij staat klaar.

Deze prachtige occasion word aangeboden tegen een zeer scherpe zo meenemen bodem prijs. Maar we doen meer. We bieden u de keuze uit een aantal aanvullende dienstenpakketten. Zo meenemen kan altijd, maar kiest u voor één van onze afleverpakketten, dan weet u zeker dat u een auto koopt waar zorg aan besteed is. vraag naar de voorwaarden bij onze afdeling verkoop.

ONZE PLUSPUNTEN OP EEN RIJ:

*** FINANCIERING NODIG? REGELEN WIJ VOOR U ( ook voor zzpers ) ***
*** PERSOONLIJKE LENING NODIG? REGELEN WIJ VOOR U ***
*** AUTO LEASEN? REGELEN WIJ VOOR U ***
*** Al MEER DAN 20 JAAR ACTIEF IN DE AUTOBRANCHE ***
*** INRUILEN VAN UW AUTO, MOTOR, BOOT, CAMPER MOGELIJK ***
*** U MAG ELKE AUTO KEUREN BIJ EEN ONAFHANKELIJKE PARTIJ HIER OP LOCATIE ***
*** EENMALIGE OMRUIL GARANTIE BINNEN 14 DAGEN ( VRAAG NAAR DE VOORWAARDEN ***
*** RDW ERKEND ***
*** VWE ERKEND ***
*** NAP ERKEND ***
*** SBB LEERBEDRIJF ***


Openingstijden:

Maandag tot en met Vrijdag van 10:00 tot 17:00
Zaterdag van 10:00 tot 16:00



Disclaimer:

We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.

LME CARS
REMMINGWEG 22
1332BG ALMERE
Telefoon: +31362340538
Whatsapp: +31362340538
E-mail: info@lmecars.com
IBAN: NL28ABNA0800448421

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie