Audi Q7 3.0 TDI ultra quattro Pro Line S 7p 2016 34950eu

€ 34.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 31-08-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.736 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Audi Q7 3.0 TDI ultra quattro Pro Line S 7p 2016 34950eu


€ 34.950,-

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 177.736 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 160 kW (218 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Baaf Automotive
Contactpersoon Manfred Bavelaar
Adres Vrijenbanselaan 33
Postcode 2612 CL
Plaats Delft
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)15 - 2159696 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.baafautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 235/65 R18
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.035 kg
Laadvermogen: 905 kg
GVW: 2.940 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 625 - € 670 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

BAAF AUTOMOTIVE IS EEN RDW EN NAP ERKEND BEDRIJF,WIJ BETREKKEN ONZE OCCASSIONS LOUTER BIJ DE MERKDEALERS VANDAAN,VEELAL VAN DE 1E EIGENAAR MET ONDERHOUDSHISTORIE,ELKE AUTO WORDT AANGEBODEN INCL. EEN NIEUWE APK EN EEN AFLEVERBEURT INCL. REMMENTEST,WIJ KUNNEN UW NIEUWE AUTO TER PLEKKE OP NAAM ZETTEN ,U KUNT DUS DIRECT RIJDEN,VOOR MEER INFO KIJK OP DE WEBSITE,GRAAG TOT ZIENS BIJ BAAF AUTOMOTIVE IN DELFT.OMDAT WIJ VAAK ONDERWEG ZIJN EN OM U MAXIMALE AANDACHT TE GEVEN WERKEN WIJ UITSLUITEND OP AFSPRAAK.
ONZE ADVERTENTIES(EN PRIJSKAARTEN) WORDEN MET ZORG OP HET INTERNET GEPLAATST,MOCHTEN ER ONVERHOOPT TOCH FOUTEN STAAN VERMELD,DAN KUNNEN DAARAAN GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND.

Graag tot ziens bij BAAF Automotive in Delft


MANFRED BAVELAAR/JOOST NOORDAM

BAAF AUTOMOTIVE
VRIJENBANSELAAN 33
2612 CL DELFT
015-2159696
E-mail: baafautomotive@gmail.com

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie