vorige 17 van 14.861 volgende

Audi Q7 3.0 TDI S-LINE 7-PERS/LED/CAM/LEDER/SPOT-ASSIST/VOL

€ 17.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-12-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Audi Q7 3.0 TDI S-LINE 7-PERS/LED/CAM/LEDER/SPOT-ASSIST/VOL


€ 17.850,-

Algemeen

Bouwjaar 01-12-2015
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand -
Deuren -
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam 4S Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Boezem 13
Postcode 4206 CA
Plaats Gorinchem
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 39377595 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Carrosserievorm: SUV
Schade: schadevoertuig (niet rijklaar)
Verrijdbare schade: Ja

ZIE ALLE ADVERTENTIES LINK:

https://www.schadeautos.nl/nl/voorraad/voorraad/alle-voertuigsoorten/dealer/866/14/0/0/0/1/0#dealers

A UDI Q7 3.0 TDI S-LINE 7-PERS QUATTRO/LED/CAMERA/LEDER/SPOT-ASSIST/FULL OPTIONS! uit 12-2015. Buiten de schade om is de auto in nette staat! Betreft een volle uitvoering!

Auto heeft recent een beurt gehad, waarbij alle oliën en filters zijn vervangen. Alle boekjes en sleutels aanwezig!

Schade betreft:
- Bumper
- Koplamp links
- Motorkap
- Voorscherm links
- Airbags voor

Motor, bak en chassis OK! Auto is rijdbaar! Dient nog ingevoerd te worden rest bpm is +-€ 650

Bij interesse bellen!

ZIE OOK ANDERE ADVERTENTIES! SNEL WISSELENDE VOORRAAD!!

06 393 775 95
0183 - 75 02 45

= Bedrijfsinformatie =

LET OP: Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie coulance teruggave omruiling terugbetaling of reclamatie mogelijk! U kunt geen rechten ontlenen aan hetgeen gepresenteerd is. Om deze reden bent u altijd van harte welkom om uw aankoop, vooraf, zelf te controleren. Door een (aan)betaling te doen gaat u automatisch akkoord met de algemene voorwaarden( terug te vinden op www.4scars.nl)
Disclaimer: (prijs)wijzigingen fouten en eerdere verkopen zijn voorbehouden!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie