Bouwjaar | 05-07-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.737 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
€ 44.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-07-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 126.737 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 244 kW (332 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Centraal Exclusief B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 20-A |
Postcode | 1521 ND |
Plaats | Wormerveer |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)75 - 2047314 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.centraalexclusief.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 285/45 R20
Acceleratie (0-100): 6,1 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 505 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.945 kg
Laadvermogen: 795 kg
GVW: 2.740 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 179 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 309 - € 351 per kwartaal
Prachtige en zeer completen Audi Q7 3.0 TFSI Quattro S-Line in de kleur Daytona grijs Metallic. De Audi Q7 3.0 TFSI wordt aangedreven door een krachtige zescilinder en deze levert een vermogen van 333PK en een koppel van 440Nm! Dit zorgt er voor dat de auto in 6,1 seconden van 0 naar 100 km/u sprint. Origineel Nederlands geleverde auto, afkomstig van de eerste eigenaar en dealer onderhouden. Verder is deze Audi Q7 voorzien van vele opties extra denk onder ander aan: Panoramadak, Camera, Keyless, Luchtvering, Ambient Light, Stoelverwarming, Leder en nog veel meer.
Kijk voor een uitgebreide fotoreportage op onze website www.centraalexclusief.nl
Fabrieksopties:
16711 Panoramadak voor elektrisch, achter vast
42007 Sport-chassis (adaptive air suspension - sport)
35508 Sluit-/startsysteem Advanced Key (Comfort-sleutel)
39804 Achteruitrijcamera
37603 Ambienteverlichting
21407 Bumper Sport-design (S-line)
72903 Accu 92 Ah
33902 Achterbank (2. Serie) verschuifbaar (plus)
25047 Audi connect (Op internet gebaseerde diensten)
27385 Bagage-/laadruimteafdekking elektrisch
> 13320 - Laadrandbescherming (Roestvrij staal)
63849 Banden 285/45 R20
22202 Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing)
24835 Bluetooth-handsfree-installatie met Spraakherkenning (Audi Phone Box)
15306 Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar, met Memory
> 15897 - Buitenspiegel met Stoeprandfunctie, rechts
39815 Camerasysteem Area view (Top View)
25401 Combi-instrument digitaal (virtual cockpit)
35522 Comfort-sleutel met sensorgestuurde Achterklepontgrendeling incl. (openen + sluiten)
> 13320 - Laadrandbescherming (Roestvrij staal)
> 27385 - Bagage-/laadruimteafdekking elektrisch
27805 Dakbekleding Stof, zwart
20935 Dakrandspoiler S-line
38005 Diefstalalarmsysteem + Interieurbeveiliging / Sleepbeveiliging
4008 Exterieur-pakket S line
> 13320 - Laadrandbescherming (Roestvrij staal)
> 19000 - Koplampsproeiers (Koplampsproeiers)
> 20935 - Dakrandspoiler S-line
> 21407 - Bumper Sport-design (S-line)
39806 Frontcamera (Ruit)
4334 Hulppa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.