vorige 24 van 14.777 volgende

Audi Q7 3.0l V6 Quattro Supercharged S Line Prestige - ONLINE AUCTION

€ 17.000,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-02-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.138 km
Deuren -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Audi Q7 3.0l V6 Quattro Supercharged S Line Prestige - ONLINE AUCTION


€ 17.000,-

Algemeen

Bouwjaar 01-02-2014
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.138 km
Deuren -
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Classic Car Auctions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Anthony Fokkerweg 7
Postcode 1422 AE
Plaats Uithoorn
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)20 - 2101201 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.classiccar-auctions.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Deze Audi Q7 3.0L V6 QUATTRO start momenteel niet. Het interieur is voorzien van luxe lederen stoelen, elektrisch verstelbaar, en 2 open daken. Deze Audi Q7 3.0L V6 QUATTRO heeft slechts 49138 mijl gereden. De auto beschikt over een 3.0 liter Supercharged motor met 333 PK, gekoppeld aan een automatische versnellingsbak met 8 versnellingen. Verder is hij zeer luxe uitgerust. Het Amerikaanse kentekenbewijs (Certificate Of Salvage) is, evenals het bewijs van invoer in Nederland, aanwezig. Er is een originele Audi sleutel met afstandsbediening aanwezig, alsmede een originele Audi map met ondermeer een instructie- en onderhoudsboekje. Deze Audi Q7 heeft in de USA waarschijnlijk waterschade opgelopen waardoor er enkele elektrische functies af en toe haperen. Aangeraden wordt om de auto na te lopen alvorens deze in gebruik wordt genomen. Om een goed beeld van de kavel te krijgen adviseren wij u naar de kijkdag te komen.

LET OP: DEZE AUTO WORDT ONLINE GEVEILD DOOR CLASSIC CAR AUCTIONS. HET VERMELDE BEDRAG IS HET STARTBEDRAG. BIEDEN BEGINT VANAF ? 5.000,-. ER ZIJN DIVERSE KIJKDAGEN VAN DE CLASSIC, SPORTS CARS, YOUNGTIMERS en MOTOREN UITHOORN. OP WOENSDAG 15 MEI 2024 ZAL OM 17:00 UUR DE ONLINE VEILING VAN START GAAN. KIJK VOOR MEER INFORMATIE, KIJKDAGEN EN ALLE OVERIGE KAVELS OP ONZE WEBSITE: WWW.CLASSICCAR-AUCTIONS.COM. DE VEILING SLUIT OP WOENSDAG 5 JUNI 2024 VANAF 20:00 UUR.

MAAK VANDAAG NOG EEN ACCOUNT AAN OP DE WEBSITE EN START MET BIEDEN!

Locatie:
Anthony Fokkerweg 7
1422 AE, Uithoorn
Nederland

Kijkdagen:
Zie onze website voor actuele data.

Uw auto(�s) inbrengen in een volgende veiling, of een collectie veilen op uw locatie? Neem contact op via info@classiccar-auctions / www.classiccar-auctions.com / +31 (0)20 210 1201.

Als extra service bieden wij aan om binnen Nederland voor ?195,- (incl. BTW) de gewonnen auto te bezorgen. Mocht u in het buitenland wonen, dan gaan we in overleg een transport regelen tegen een zo scherp mogelijk tarief.

Bekijk ook onze andere advertenties.

�

This car will be part of an online auction on location in Uithoorn. Bidding starts at ? 5.000,-. There will be various viewing days in Uithoorn. The online auction will start on Wednesday 15 May 2024 and will close on Wednesday 5 June 2024 from 20.00 hours. For more information and the other lots look on our website www.classiccar-auctions.com.

�

Dieses Auto wird Teil einer Online-Auktion vor Ort in Uithoorn sein. Das Gebot beginnt bei ? 5.000,-. Es wird verschiedene Besichtigungstage in Uithoorn geben. Die Online-Auktion beginnt am Mittwoch, 15. Mai 2024 und endet am Mittwoch, 5. Juni 2024 ab 20.00 Uhr. Weitere Informationen und die anderen Lose finden Sie auf unserer Website www.classiccar-auctions.com.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie