Bouwjaar | 01-10-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.510 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.597 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 180.510 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.597 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M.I.C Exclusive |
Contactpersoon | M.e. van Rheenen |
Adres | Noordland 29A |
Postcode | 4451 RP |
Plaats | Heinkenszand |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29043757 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.micexclusive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Q7 3.6 FSI S-Line 4+2 |2008 | 180.511 km | Inruil welkom.
- Merk: Audi
- Model: Q7
- Tellerstand: 180510 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zilver Metallic
- Kleurnaam: Eissilber metallic
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Motorinhoud: 3597 cc
- Aantal cilinders: 6
- Vermogen: 206 kW / 281pk
- Ledig gewicht: 2210 kg
- Aantal zitplaatsen: 6
- Verbruik: 12.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 3
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
Pakket: S Line pakket2
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Sportonderstel
- Sportstoelen
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Adaptief demping systeem
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 21"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Trekhaak elektrisch uitklapbaar
Infotainment
- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Audioinstallatie met CD-speler
- Autotelefoon
- CD-wisselaar
- Entertainment system achter
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen en achterbank verwarmd
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Geluidsisolerend glas
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
- Rijstrooksensor
Zo, dat is een volle Q7 en naast dat positieve punt kan hij ook nog eens 6 personen vervoeren!
Ja, 6 en geen 7 en dat komt, doordat de 2de rij voorzien is van 2 luxe zetels in plaats van een bank. Super-luxe, zeker ook door het originele entertainment-systeem dat fabrieks-af is meegeleverd. Verder nog heel veel fijne opties waaronder de elektrische trekhaak, alcantara hemelbekleding, bi-color leder sportinterieur, 21 inch velgenset en standkachel.
Staat van de auto:
Keurige a
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.