![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 10-06-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.734 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.597 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-06-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 248.734 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.597 cc |
Vermogen | 206 kW (281 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Loosdrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuw Loosdrechtsedijk 167 |
Postcode | 1231 KS |
Plaats | Loosdrecht |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53266098 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageloosdrecht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Audi Q7 3.6 FSI quattro Pro Line+
- Kenteken: 09-GFK-7
- Merk: Audi
- Model: Q7
- APK tot: 10-06-2025
- Tellerstand: 248734 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2008
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: bruin
- Motorinhoud: 3597 cc
- Aantal cilinders: 6
- Motorcode: BHK
- Vermogen: 206 kW / 281pk
- Ledig gewicht: 2180 kg
- Max. trekgewicht: 3500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 12.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 421 - 460 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Elektrisch bedienbare achterklep
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Sportvelgen
- Trekhaak
Infotainment
- Audio installatie premium
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Audioinstallatie met CD-speler
- Autotelefoon voorbereiding
- CD-wisselaar
- Navigatiesysteem full map
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare stoel(en) met geheugen
- Elektrisch verstelbare voorstoel(en)
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Hoofdsteunen voor en achter
- Lederen bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Geluidsisolerend glas
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Bandenspanningscontrolesysteem
Garage Loosdrecht is een full service autobedrijf met ruim 40 jaar ervaring. Naast onderhoud, inkoop en verkoop, zijn wij gespecialiseerd in het invoeren van nieuwe en gebruikt auto's en motoren. Vakgarage Loosdrecht is aangesloten bij de NAP en wij bieden garantie, inruilopties en financieringsmogelijkheden. Wij zijn gespecialiseerd in Volvo en hebben altijd een constant wisselende voorraad. De prijs voor deze auto is inclusief een geldige APK. De auto wordt op uw naam overgeschreven en tevens heeft de auto een pre-inspectiebeurt en vloeistof controle gehad. Onderhoud en extra garantiepakketten bieden wij tegen meerprijs aan. De kosten rijklaar bedragen €250,00, deze zitten al ve
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
![Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/477/audi-q7.jpg)
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.