Bouwjaar | 24-01-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.335 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
€ 11.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 24-01-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 228.335 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 4.163 cc |
Vermogen | 257 kW (350 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Inzoeven Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Manitobadreef 6C |
Postcode | 3565 CH |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34789380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.inzoeven.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 8
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R18
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 244 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 509 x 198 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.245 kg
Laadvermogen: 820 kg
GVW: 3.065 kg
Max. trekgewicht: 3.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 326 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 13,6 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik in de stad: 19,5 l/100km (1 op 5,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 10,2 l/100km (1 op 9,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 378 - € 430 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Basispakket: Minimaal 3 maanden APK Kosteloos tenaamstelling Schoonmaken
Deze Audi Q7 komt uit 2007, werd geleverd van 30-09-2005 tot 31-05-2010 en kostte toen € 114.247,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2007 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 257 kW (349 PK) en een cilinderinhoud van 4163 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 244 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 7,4 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 13,6 liter per 100 km en hij weegt 2245 kg. De APK is geldig tot 15-06-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 439,33 per kwartaal.
Een Duitse auto biedt altijd iets meer: betere rijeigenschappen, meer comfort, meer bouwkwaliteit. Dankzij de achtcilinder motor en de automatische transmissie, is het autorijden snel en comfortabel. Het lederen interieur voegt stijl en allure toe. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Met de verwarmbare achterbank zitten uw achterpassagiers er net zo behaaglijk bij als u. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Tot de uitrusting van deze Audi behoren ook 21 inch lichtmetalen velgen, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
Ongelukken of parkeerschade? Dat gebeurt u niet meer, met de achteruitrijcamera. U weet altijd waar u moet zijn, dankzij het navigatiesysteem. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Met de audiobediening op het stuur heeft u altijd twee handen beschikbaar om te rijden. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Natuurlijk behoren cruise control, automatisch dimmen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.