Bouwjaar | 11-01-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 336.512 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 336.512 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 170 kW (232 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Avalon B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwe Atelierstraat 13 |
Postcode | 5056 DZ |
Plaats | Berkel-Enschot |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 2340912 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoavalon.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: sep 2005 - dec 2007
Modelcode: 4L
Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 100 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 521 x 198 x 177 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.270 kg
Laadvermogen: 720 kg
GVW: 2.990 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 282 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,5 l/100km (1 op 9,5)
Brandstofverbruik in de stad: 14,6 l/100km (1 op 6,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 738 - € 792 per kwartaal
Kwaliteit, techniek, prestaties en rijcomfort. Geldt voor alle Duitse merken. Daar kunt u blind van op aan. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een automatische transmissie. De lederen bekleding geeft het interieur een hoogwaardige uitstraling. Doe maar luxe! Neem plaats in de verwarmbare voorstoelen en voel de weldaad in koude dagen. Met de comfortstoelen heeft u de zekerheid: elke rit fit door de juiste zit. Wat een licht geeft dat glazen elektrisch bedienbare panoramadak. De bagageruimte is toegankelijk via een comfortverhogende elektrische achterklep. Xenonverlichting zorgt voor een krachtige en heldere lichtbundel. Natuurlijk behoren 20 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, dakdraagsysteem, aluminium dakrailing, donker getint glas achter, zwarte hemelbekleding, verstelbare lendensteunen, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Deze Audi is voorzien van spraakbediening voor het navigatiesysteem en voor het audio-installatiesysteem. Maar u kunt ook de knoppen op het stuur gebruiken. Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Audi met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Het is een ideaal hulpmiddel om lange ritten comfortabeler te maken. De uitrusting van deze auto is met lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende buitenspiegels, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes behoorlijk compleet.
De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. In de Audi Q7 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. De hill hold control schakelt zichzelf automatisch in en uit op een helling. Zo rijdt u zelfs op de steilste wegen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.