Bouwjaar | 05-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 128.120 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 05-02-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 128.120 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van der Heide Emmeloord B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Werktuigenweg 40 |
Postcode | 8304 AP |
Plaats | Emmeloord |
Provincie | Flevoland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)527 - 614304 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovdheide.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Modelcode: 4M
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 75 liter
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 241 km/u
Maten
Breedte: 197 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.140 kg
Laadvermogen: 875 kg
GVW: 3.015 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 181 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 733 - € 770 per kwartaal
Garantie
Garantie: 12 maanden
Beschikbare afleverpakketten:
- VDH rijklaar brandstofauto's (inbegrepen):
- 12 maanden wettelijke garantie-
- Tenaamstelling
- APK minimaal 3MND geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- 20 liter brandstof
- Vloeistoffen- en bandencontrole
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie)
- VDH plus brandstof auto's (v.a.) (€ 795 meerprijs):
- 12 maanden Bovag garantie
- Tenaamstelling
- APK minimaal 6maanden geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- 20 liter brandstof
- Minimaal 7500 km en/of 6mnd onderhoudsvrij rijden
- Gratis pechhulp in binnen- en buitenland
- 10% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt
Tot 100 pk € 795
Tot 205 pk € 995
Tot 300 pk € 1.295
V.a. 300 pk € 1.695
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "VDH rijklaar brandstofauto's"): BOVAG garantie (12 maanden)
- VDH premium brandstofauto's (v.a.) (€ 995 meerprijs):
- 12 maanden Bovag garantie
- Plus 12 maanden VDH garantie tot 5 jaar/120.000km (€ 125,00 eigen risico per gebeurtenis)
- Tenaamstelling
- APK minimaal 12 MND geldig
- Optische inspectie
- Technische inspectie
- Volledig reinigen en poetsen
- Volle tank brandstof
- Vloeistoffen- en bandencontrole
- Minimaal 7500 km en/of 6mnd onderhoudsvrij rijden
- Banden met een profiel van minder dan 3mm vervangen
- Gratis vervangend vervoer in geval van garantie
- Gratis pechhulp in binnen- en buitenland
- 25% korting op eerstvolgende onderhoudsbeurt
- Gratis zomer- en wintercheck
- Autoleven lang GRATIS APK bij VDH
- Gratis ruitreparatie bij sterretje in voorruit
Tot 100PK € 995
Tot 205PK € 1.195
Tot 300PK € 1.495
V.A. 300PK € 1.895
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "VDH rijklaar brandstofauto's"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe A
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.