Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
€ 92.490,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | - |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.996 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Duet Premium Car Store |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Everdongenlaan 37 |
Postcode | 2300 |
Plaats | Turnhout - Duet |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)14 - 448182 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.duet-cars.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Deze Audi Q7 50TDI met onderstaande opties is onmiddellijk beschikbaar in onze showroom te Turnhout - Voor meer foto's www.duet.be ///
Audi Q7 50TDI, 210 pk TipTronic Automaat, Quattro, Mythoszwart metaalkleur, (04H) S-line,(1G8) Bandenafdichtset,(1PR) Wielbouten met diefstalbeveiliging plus wielverwijderingsherkenning,(1XP) Lederen multifunctie verwarmbaar sportstuurwiel,(2MA) 4-corner-luchtvering met elektronisch geregelde demping sportuitvoering,(3FU) Panoramisch dak, (3L4) Stoelverstelling elektrisch voor beide voorstoelen bestuurdersstoel met geheugenfunctie,(3S2) Dakreling zwart,(4A3) Zetelverwarming vooraan,(4I3) Centrale vergrendeling "Keyless-Entry" zonder safebeveiliging, (4L6) Zelfdimmende veiligheidsbinnenspiegel frameloos,(4ZP) Shadow look plus,(6XL) Buitenspiegels met geheugenfunctie zelfdimmend elektrisch inklap- verstel- verwarmbaar,(8X1) Koplampreinigingsinstallatie inclusief verwarmbare ruitensproeiers,(9VS) Bang Olufsen Premium Sound System,(FT3) Intelligent inparkeersysteem,(KA6) Met frontcamerasysteem achteruitrijcamerasysteem met twee zijcamera's (360),(KS1) Head-Up display,(PCC) Assistentiepakket tour,(PCV) Ass.pakket Parking Top view,(PCV) Park Assist package with park assist plus,(PE1) 7 zitplaatsen,(Q4Q) S-Sportstoelen vr,(QL5) Donker getint glas achterin (Privacy) warmtewerend glas voorin (groen),(WQS) S-line sportpakket,(9ZE) Comfort telefonie, Servosluiting op deuren (Softclose), Meesturende achterwielen, Valcona leder interieur met S-logo ruitpatroon, Audi pre sense front basic, Verkeersbordenherkenning, Audi virtual cockpit plus, Audi phone box, Hemelbekleding zwart, Hoogglans zwarte bedieningsknoppen met haptische feedback inclusief interieurdetails in aluminiumkleur, Decoratielijsten in geborsteld aluminium, RVS pedalen voetsteun, Zonder modelaanduiding zonder technickvermelding, LED koplampen met grootlichtassistent, LED achterlichten, Elektrisch bedienbare lendensteun (4-voudig), 22" Audi sport velgen 5-V-spaak-ster antracietzwart glansgedraaid (285/35 R22), Grote adbluetank, Grotere brandstoftank, Zijairbags voorin gordijnairbags, Quattro met zelfsperrend middendifferentieel, Elektromechanisch stuurbekrachtiging, Audi drive select, Isofix, DAB radio, Elektrische kofferklep, Hold assist, Eerste inschrijvingsdatum 15/03/2023,
CO2-uitstoot: 219 g/km
Aantal versnellingen: 8
Aantal deuren: 5
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.