Bouwjaar | 22-02-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.893 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
€ 107.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-02-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.893 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Declerck Eric NV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwevaart 101 |
Postcode | 9000 |
Plaats | Gent |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)9 - 2257755 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.declerckgent.be/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
***UITZONDERLIJK AANBOD***DIRECTIEWAGEN AUDI Q7 50TDI 286PK QUATTRO S-LINE 7 ZITPLAATSEN, MODEL 2022, BLACK EDITION
Deze Audi Q7 heeft een zeer volledige uitrusting waaronder: Metaalkleur Mythoszwart Pareleffect, Shadow Look (Glanzend zwart) met Zwarte spiegelkappen, Privacy Glass, Zonder kentekens, S-Line Uitvoering, Pack Sport Design S-Line, Elektrisch Glazen Panoramisch Open Dak, Servosluiting voor de deuren (Softclose), Elektrische koffer, Aluvelgen 5 V Design Star Hoogglanzend Zwart afwerking" 285/35 R22, Anti-diefstalbouten, Pneumatische luchtvering "Sport", Meesturende achterwielen, Elektrisch verwarmbare, verstelbare en inklapbare buitenspiegels met dag & nachtfunctie, LED koplampen MATRIX en Achterlichten, High Beam Assistant, Lichtsensor, Coming home/Leaving home functie, MMI Navigatie PLUS, Bang & Olufsen Premium Sound 3D, Audi Connect Pack, Audi Connect Emergency call & Service, Audi Phone Box, Audi Smartphone Interface, S-Line Interieur met S-Sportzetels elektrisch verwarmbaar, 7 Zitplaatsen, Volledig Lederen Interieur "Valcona" Gecapitoneerd, Comfortarmsteun vooraan, Elektrische verwarmbaar Multifunctiesportstuur met schakelpeddels, Verlichtingspack, Audi Virtual Cockpit, Bedieningstoetsen in glaslook zwart met haptische feedback, Automatische Klimaatregeling (4 Zones), Audi Drive Select, Pack assistance tour, Adaptive Cruise Control, Lane Assist, Acoustic Parking System voor & achter met weergave 360° CAMERA(TOP VIEW), Head Up Display, Weergave van snelheidsbeperkingen, Advanced Key (Comfortsleutel), ...
De normale prijs met deze uitrusting bedraagt 128.563 euro NU UITZONDERLIJK 107.995 euro BTW inclusief of 89.252 euro +BTW. GEEN AFLEVERINGSKOSTEN TE BETALEN!!!
Wagen geniet van ALLE AUDI WAARBORGEN !!!
Garage Declerck is onafhankelijk AUDI VERDELER met eigen werkplaats en carrosserie afdeling.
Meer info belt u 09/225 77 55. Extra foto's en overzicht te bekijken op declerckgent.be
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.