vorige 10 van 14.595 volgende

Audi Q7 55 TFSI e quattro 381pk | 22| Luchtv. | Pano | Trekh. | Bose | HUD | Top View | Servo

€ 69.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 65.026 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 280 kW (381 pk)

Audi Q7 55 TFSI e quattro 381pk | 22| Luchtv. | Pano | Trekh. | Bose | HUD | Top View | Servo


€ 69.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-06-2021
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 65.026 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 280 kW (381 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam HDJ Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tweespan 17
Postcode 3897 AG
Plaats Zeewolde
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)36 - 2030461 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.hdjautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Modelcode: 4M

Technische informatie
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Actieradius: 43 km

Transmissie
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat

Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.450 kg
Wielbasis: 300 cm

Accu
Accu: 14 kWh

Interieur
Interieur: Zwart, Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 21,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 57 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 472 - € 517 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: HDJ Afleveringpakket:
- Volle tank, 
- Gepoetst, 
- Altijd 12 maanden garantie. 
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Wat een onverwoestbare reputatie heeft de Audi Q7.
Super comfortabel en ruim.
Stoer en tijdloos om te zien en een kilometervreter bij uitstek.
Deze Q7 is een zeldzaam mooie verschijning bovendien.
Want in Samoerai grijs met zwart optiek, 22" hoogglans zwarte wielen, privacy glas is ie misschien wel op zijn mooist.
Dat bijna alle opties erop zitten maakt deze Q7 nog begerenswaardiger.
Een paar zaken lichten we uit, checkt u zelf: het uitgebreide leer op het dashboard, armsteunen en middenconsole, de 3 hulppakketten Stad/Tour/Parkeren, Servosluiting, Luchtvering, Panoramadak, Top View etc etc.
We staan nog apart even stil bij de uiterst ruime Individuele Comfort Contourstoelen want deze bieden veruit het meest comfort van alle stoelen die Audi levert.
De 55 TFSI e Plug-in Hybride aandrijf-combinatie met 381 pk met 700Nm koppel maken de Q7 bijzonder smeuïg, soepel en snel.
Deze Q7 verkeert in meer dan uitstekende staat en kan nog ruim 23.000km en 15 maanden voordat er onderhoud nodig is, topfit zeggen we.
Want ook de banden en wielen zijn nieuw dus geen enkel krasje op de velgen.
U loopt al warm voor deze verbluffend fraaie Audi Q7?
Wij nodigen u graag uit om nader kennis te maken met de Q7 en een proefrit te maken.
U bent van harte welkom.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie