vorige 21 van 14.616 volgende

Audi Q7 55 TFSI e quattro PANO-TOUR-B&O

€ 67.800,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.231 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi Q7 55 TFSI e quattro PANO-TOUR-B&O


€ 67.800,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-11-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 47.231 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam GAM
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Energiestraat 25b
Postcode 1411 AR
Plaats Naarden
Provincie Noord Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 3888000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.gam.eu
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - dec 2023
Referentienummer: 2112
Productienummer: 2112

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 250 kW (340 PK)
Vermogen elektromotor(en): 250 kW (340 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 75 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.450 kg
Wielbasis: 300 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Energielabel: D

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Audi Q7 55 TFSI e quattro

Car No: 2112

- Prijs inclusief nieuw Nederlands kenteken
- BTW auto
- Inruil mogelijk

Uitgevoerd in Orca zwart metallic (2T) met zwart leder

Voorzien van:

1BK - Adaptive air suspension
1D3 - Trekhaak, elektrisch uitklapbaar
2PF - Sportstuurwiel, driespaaks multifunctioneel in leder met schakelpaddels, afgevlakt
3CX - Scheidingsnet
3FU - Panoramadak
3S2 - Dakreling zwart
3Y3 - Zonwering, mechanisch voor de achterruit en achterzijruiten
4A3 - Stoelen, vóór verwarmbaar
4X4 - Zij-airbags achter
4ZD - Optiekpakket titaanzwart
5KA - Achterbank plus
5TG - Decorinleg, aluminium mat geborsteld
5ZC - Verstelbare hoofdsteunen met x-verstelling
6E6 - Comfortmiddenarmsteun vóór
6FA - Buitenspiegelbehuizing in carosseriekleur
6I6 - Hemel in stof zwart
6NQ - Hemel in stof zwart
6XK - Buitenspiegels, elektrisch inklapbaar met automatisch dimmende spiegels
7K1 - Bandenspanningscontrolesysteem
7UG - MMI navigatie plus met MMI touch response
7W1 - Audi pre sense basic
7X5 - Parkeerassistent
9AU - Airconditioning, volautomatisch comfort met drie zones
9S8 - Audi virtual cockpit
9VS - Bang & Olufsen Premium soundsystem met 3D sound vóór
9ZE - Audi phone box
GA1 - Interieurvoorverwarming / -ventilatie
GS5 - Bedieningsknoppen in glasoptiek zwart met haptische feedback incl. uitgebreide aluminiumoptiek
IU1 - Audi smartphone interface
KA2 - Achteruitrijcamera
KS1 - Head-up display
N1V - Bekleding leder "Valcona"
PCC - Assistentiepakket 'Tour'
PXC - HD Matrix LED-koplampen
Q1D - Sportstoelen vóór
QL5 - Privacy glas
QR9 - Snelheidslimietherkenning
QV3 - Digitale radio ontvangst
UF7 - USB aansluiting voor
VT5 - Instaplijsten met verlichting (voor en achter) vóór met S embleem

= Bedrijfsinformatie =

GAM is aangesloten bij de BOVAG. Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW en BPM, tenzij anders aangegeven.

Wij bieden de mogelijkheid tot inruil van uw huidige auto. We zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur, en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur.
Onze locatie is gunstig gelegen naast de A1, afrit 6 Naarden Ves

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie