vorige 12 van 14.864 volgende

Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line Plus Adapt.cruise/HeadpUp/360camera/Stoelkoeling/Panodak/Softclose/BOSE/VirtualCockpit/21

€ 49.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 12-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 148.903 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line Plus Adapt.cruise/HeadpUp/360camera/Stoelkoeling/Panodak/Softclose/BOSE/VirtualCockpit/21


€ 49.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 12-08-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 148.903 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Pieter Geertsma
Contactpersoon Pieter Geertsma
Adres Zoom 30
Postcode 9231 DX
Plaats Surhuisterveen
Provincie Friesland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)512 - 232232 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.pietergeertsma.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Vermogen: 250 kW (340 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Aantal cilinders: 6
Plug-in hybride: Ja
Actieradius: 47 km
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 255/55 R19
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Accu: 18 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 7.4 kW

Maten
Afmetingen (LxBxH): 506 x 197 x 174 cm
Wielbasis: 300 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.435 kg
Laadvermogen: 710 kg
GVW: 3.145 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 64 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 38,085106382979 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal

Origineel Nederlandse Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line Plus onder andere voorzien van vele luxe: Climate control voor en achter, Adaptieve cruise control, Headup display, Softclose, Stoelverwarming en koeling, Elektrische voorstoelen, Lederen bekleding, 360 camera, Massage functie voorstoelen, Elektrisch panoramadak, Keyelss, BOSE, Virtualcockpit, 21" velgen en nog veel meer! Het onderhoud en beide sleutels zijn aanwezig. Bij interesse kunt u bellen met 0512- 232 232 of mailen naar verkoop@pietergeertsma.nl

Autobedrijf Pieter Geertsma is gespecialiseerd in het in-en verkopen van jong gebruikte occasions, ook het inruilen/inkopen van uw huidige auto behoort tot de mogelijkheden van Autobedrijf Pieter Geertsma. Wij zijn gevestigd op het bedrijventerrein Lauwerskwartier in Surhuisterveen. Wij adverteren uitsluitend met juiste kilometerstanden. Doordat wij de inkoop en transport in eigen beheer hebben zijn wij niet altijd aanwezig, daarom raden wij u aan uw bezoek vooraf aan ons kenbaar te maken. Ondanks de gebruikelijke zorgvuldigheid kan een onjuistheid in bovenstaande gegevens zijn opgetreden. Autobedrijf Pieter Geertsma kan hiervoor niet aansprakelijk worden gesteld.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie