Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S Advanced

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 24-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.069 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Audi Q7 55 TFSI e quattro Pro Line S Advanced


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 24-11-2022
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.069 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen 250 kW (341 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VDW Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tilburgseweg 113
Postcode 5061 CC
Plaats Oisterwijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 12706783 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vdw-cars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 250 kW (340 PK)
Vermogen elektromotor(en): 100 kW (136 PK)
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 5,9 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.450 kg
Wielbasis: 300 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,1 l/100km (1 op 32,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal

Deze Audi Q7 komt uit 2022 is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 250 kW (340 PK) en een cilinderinhoud van 2995 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 240 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 5,9 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 2,6 liter per 100 km en hij weegt 2360 kg. De APK is geldig tot 12-01-2026 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 459,25 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Over ons
VDW Cars in Oisterwijk, is een autobedrijf voor en van liefhebbers.
Selectief op zoek naar het beste aanbod voor u!
Auto's waar onze passie in ligt en waar wij enthousiast van worden, dat zijn de auto's die wij u graag aanbieden.

Kwaliteit en service staat bij ons hoog in het vaandel!
Wij zijn RDW erkend en kunnen uw auto na aankoop meteen tenaamstellen

VDW Cars specialiseert zich in kwalitatief jong gebruikte en betaalbare occasions.
Hierdoor kunnen wij de auto's met een gerust hart aan de nieuwe eigenaar overdragen.

Ook bieden wij een financieringsmogelijkheid aan via Finance bizniz tegen zeer scherpe tarieven!

Wij werken samen met Real Garant voor een gewenste garantie op uw nieuwe auto!

Maak een afspraak en kom snel eens een kijkje nemen in onze showroom, de koffie staat klaar!



Openingstijden:

Maandag t/m Vrijdag van 09:00-17.00 uur
Zaterdag van 10:00-15:00
Zondag op afspraak geopend

Buiten deze tijden enkel op afspraak geopend!

VDW Cars
Tilburgseweg 113
5061 CC Oisterwijk
Tel. 0612706783
info@vdw-cars.nl
www.vdw-cars.nl


DISCLAIMER: Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie