Bouwjaar | 24-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.774 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-11-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 92.774 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Germanydealer.nl |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Kuinder 21 |
Postcode | 8444 DC |
Plaats | Heerenveen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)513 - 636533 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.germanydealer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - jun 2021
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 335 kW (455 PK)
Vermogen elektromotor(en): 335 kW (455 PK)
Vermogen brandstofmotor: 335 kW (455 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.055 kg
Wielbasis: 299 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie (6 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
- BOVAG 40-puntencheck (zonder meerprijs): https://mijn.bovag.nl/downloads/ondernemerschap/viabovag-nl/checklist40puntencheck.pdf
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op onze website GermanyDealer.nl voor de uitgebreide fotoreportage. Bent u nieuwsgierig geworden naar ons bedrijf? Volg ons op Facebook! Zo heeft u exclusief de primeur en de kans de auto te kopen voor deze online gaat. Iedereen die een auto gaat kopen wil de zekerheid dat dit tegen de scherpste prijs is! Wij garanderen deze zekerheid met de GermanyDealer.nl werkwijze: 1. Onze prijzen zijn rijklaar inclusief garantie en volledig detailen/poetsen. 2. Al onze auto's zijn dealer onderhouden (uitgezonderd sommige inruilauto's) De volledige onderhoudshistorie is altijd aanwezig 3. De kilometerstand is gegarandeerd d.m.v. de onderhoudsboekjes en de Nationale Auto Pas (N.A.P.) 4. Professioneel advies door meer dan 30 jaar ervaring in het autovak. 5. Behulpzame, geduldige en vriendelijke Friese verkopers. 6. Bij ons vindt u altijd de meest populaire, courante en complete uitvoeringen/modellen! 7. Specialist op gebied van Audi, BMW, Mini, Porsche en Volkswagen. 8. Mocht u na de aflevering niet tevreden zijn dan staan wij graag klaar om u opnieuw van dienst te zijn! Kom dus snel langs voor de auto van uw dromen, koffie staat klaar, graag tot ziens bij GermanyDealer.nl De Kuinder 21, Heerenveen, tel 0513-636533. Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is GermanyDealer niet aansprakelijk voor verkeerde opties of fouten in de advertentie. Ontdekt u toch
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.