Audi Q7 60 TFSI e quattro 3X S-Line Competition RS Seats Valcona met Massage/ Memory/ Verwarming V/A, Black Optic, Adaptive Air, ACC, Stad/ Tour/ Licht Pakket

€ 65.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 16-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 110.733 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Audi Q7 60 TFSI e quattro 3X S-Line Competition RS Seats Valcona met Massage/ Memory/ Verwarming V/A, Black Optic, Adaptive Air, ACC, Stad/ Tour/ Licht Pakket


€ 65.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 16-06-2020
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 110.733 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.995 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoGulberg V.O.F.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Bosbeemd 1
Postcode 5741 TR
Plaats Beek En Donk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)492 - 729590 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autogulberg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jun 2021 - 2024

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Vooras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 7 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 7 mm
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.055 kg
Wielbasis: 299 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)

Onderhoud, historie en staat
Onderhouden volgens voorschriften: ja
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Audi Q7 60 TFSI e quattro 3X S-Line Competition Black Optic pakket met vele extra's uitgevoerd met Vol lederen RS Stoelen met ruitstiksel en massage.

Audi onderhouden en schadevrij.

Zie hieronder voor de originele fabriek optie lijst:

6Y A1 Daytonagrau Perleffekt
LZ7S L1
EI I1 zwart-zwart-rotsgrijs/zwart-zwart/zwart/zwart
PF zwart-zwart-rotsgrijs
N0Q PM Leder Valcona S-logo ruitpatr.
26803 Airbag Bestuurders-/passagierskant 4UF
25057 Audi connect (Nood- en assistance-systeem) IW3
25047 Audi connect (Op internet gebaseerde diensten) IT3
42613 Audi Drive Select 2H9
75915 Automatische transmissie - Tiptronic (8-traps) G1G
27605 Bagageruimteafscheiding (Net) 3CX
25906 Bandencontrole-indicator 7K1
68802 Bandenreparatieset 1G8
39245 Bedieningselementen Glasoptiek, incl. uitgebreide Aluminium-look GS5
37901 Binnenspiegel met Dimautomaat 4L6
15901 Buitenspiegel zwart 6FJ
21407 Bumper Sport-design (S-line) 2K7
25401 Combi-instrument digitaal (virtual cockpit) 9S8
18913 Dagrijlicht LED 8K4
27805 Dakbekleding Stof, zwart 6NQ
16195 Dakreling Zwart 3S2
39806 Frontcamera (Ruit) QK1
26901 Hoofdairbag-systeem (Sideguard) 4X3
97775 Hybride 0K3
37611 Instaplampen LED met Projectie-functie 9TF
13195 Instaplijsten met Aluminiuminzetstuk en Handtekening, verlicht VT5
26109 Interieurinrichting: Decordelen Aluminium Mat 5TG
39307 Isofix-houder voor Kinderzitje 3B5
19000 Koplampsproeiers (Koplampsproeiers) 8X1
29099 Koudemiddel R 1234 YF KK3
73204 Laadkabel met Beveiligingscontactstekker 0K3
13320 Laadrandbescherming (Roestvrij staal) 2P2
73250 Lade (AC / DC) ES3
33401 Lendensteun voor, electr. verstelbaar 7P1
504 Longlife-Service QI6
27210 Middenarmsteun voor Comfort-uitrusting 6E6
25908 MMI Touch (Touchscreen) I8T
92431 Motor 3,0 L - 250 kW (Systeem: 335 kW) V6 24V TFSI Hybride (DCBE) DCBE&EXT.ENG:X
25713 Multimedia-interface MMI Navigation Plus met MMI Touch
> 25107 - Multimedia-interface MMI Basic Plus / MMI Radio Plus 7UG
2904 Niet-rokerspakket 9JA
1830 Optiek-pakket Zwart 4ZD
28301 Railsysteem in Bagageruimte 3GM
40801 Rijassistent-systeem Remassistent (Audi pre sense front) 6K8
40906 Rijassistent-systeem Starthulp (hold assist) UH2
18680 Rijassistent-systeem Verkeerstekenherkenning
&g

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q7 | Van twee walletjes eten

Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".

Autotest | Audi Q7 Van twee walletjes eten

De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel

Plus

  • zeer ruim
  • extreem stil
  • uiterst comfortabel

Min

  • hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
  • elektromotor te licht
  • voelt zeer zwaar

Conclusie

Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!

De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.

Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.

Deel deze advertentie