Bouwjaar | 21-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.581 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 21-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 75.581 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.995 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | C Gallery Exclusive |
Contactpersoon | Cris de la Torre Diaz |
Adres | George Marshallweg 7 |
Postcode | 1689 ZS |
Plaats | Zwaag |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)229 - 755707 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.cgalleryautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - jun 2021
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 250 kW (340 PK)
Koppel: 700 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 85 liter
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 240 km/u
Ledig gewicht: 2.055 kg
Wielbasis: 299 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,2 l/100km (1 op 31,3)
Energielabel: D
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
MC:4278
De vooruitstrevende hybride aandrijflijn van deze auto geeft vandaag al antwoord op de belangrijke vragen van morgen. Deze Audi Q7 is van het bouwjaar 2020, hij heeft 72802 kilometer gelopen. Voor liefhebbers van rijplezier is de S-Line styling een belangrijke reden om voor deze auto te kiezen. De toekomst is hybride: de combi van elektromotor en verbrandingsmotor maakt deze auto extra aantrekkelijk en voordelig in gebruik. Die stevige wegligging? Dat heeft te maken met de luchtvering. Altijd de juiste druk, dus constante hoogte en geen last van hobbels. De leren bekleding straalt klasse en goede smaak uit. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Licht en lucht komen onbelemmerd binnen als het elektrisch bediende glazen panoramadak met één druk op de knop wordt geopend. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Ook 22 inch lichtmetalen velgen, LED matrix verlichting, warmtewerend glas, trailer assistent, dakspoiler en elektrisch inklapbare buitenspiegels horen tot de voorzieningen op deze auto.
Via het digitale dashboard bent u permanent op de hoogte van alle informatie die u nodig heeft voor een veilige rit. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. De aanwezige file assistent meet de afstand tot uw voorligger en zorgt voor een veilige afstand. Staat het voor u opeens stil? Dan zorgt het systeem dat de auto ook stopt. Dankzij Connected Services houdt u de auto nog gemakkelijker in topconditie. Elke dag. Ook de akoestiek in de auto wordt optimaal benut door het high performance audiosysteem. Extra opties op deze auto zijn: full map navigatiesysteem, kruisend verkeer detectie, electronic climate control, sportstuur met schakelpaddels, parkeersensoren achter en regensensor.
In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Blik permanent op de weg en toch belangrijke functies in beeld? De head-up display projecteert rij-informatie op de voorruit! In het instrumentarium laat de verkeersborddetectie de actuele verkeersborden zien. Het Lane-keeping systeem zorgt voor een automatisch constante
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.