Bouwjaar | 01-01-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 280.874 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 171 kW (233 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-01-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 280.874 km |
Deuren | - |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 171 kW (233 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Balk |
Contactpersoon | R de Vreeze |
Adres | De Burde 11A |
Postcode | 8574 TG |
Plaats | Bakhuizen |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 29086655 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-balk.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Gewichten
Ledig gewicht: 2.355 kg
Laadvermogen: 635 kg
GVW: 2.990 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 282 g/km
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 10,4 l/100km (1 op 9,6)
Brandstofverbruik in de stad: 14 l/100km (1 op 7,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 192 per kwartaal
GRIJSKENTEKEN
BTW VOERTUIG
PRIJS IS EX BTW
AUTO IS VAN EEN KLANT EN IS NIET ALTIJD AANWEZIG DUS GRAAG EVEN BELLEN VAN TE VOREN
= Bedrijfsinformatie =
Welkom bij AutoBalk !
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk -en zetfouten.
u vindt ons:
De Burde 3
Bakhuizen
8574TG
Whatsapp: 06 -29086655
Whatsapp: 06- 21990722
info@auto-balk.nl
De Burde 11a
8574TG Bakhuizen
Tel: 06-29086655
Tel: 06-21990722
E-mail: info@auto-balk.nl
Eventuele Finaciering kan bij ons via www.auto-balk.nl Aangevraagd worden.
Met Vriendelijke groeten Autobalk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q7 | Van twee walletjes eten
Audi biedt twee SUV's aan in het topsegment. De Q7 is een grote, luxe SUV die zich ook leent voor terreinrijden. De Q8 is minstens zo royaal bemeten en rijk uitgerust, maar legt de nadruk op sportiviteit en elegantie. Als het om motoren gaat, dan is er minder keuze. Vanwege de hoge belasting op CO2-uitstoot is de dieselmotor vrijwel altijd de logische keuze. Daar komt nu verandering in met de komst van de Q7 plugin-hybrid (PHEV). Maak kennis met de "Audi Q7 55 TFSI e".
De Audi Q7 55 TFSI e belooft dankzij hybride-aandrijving het beste van 2 werelden. In de praktijk laat het samenspel tussen de 2 motoren echter te wensen over en draait het vooral om belastingvoordeel
Plus
- zeer ruim
- extreem stil
- uiterst comfortabel
Min
- hoofdsteunen van kuipstoelen te laag
- elektromotor te licht
- voelt zeer zwaar
Conclusie
Op papier wint de "55 TFSI e" het van alle andere uitvoeringen van de Audi Q7. Alleen de e-tron is met de lagere aanschafprijs, lagere kilometerprijs en hogerere prestatiesniveau een verstandigere keuze. In de praktijk is er echter veel meer dan alleen koude cijfers. Het verschil zit in het karakter!
De Audi e-tron is een crossover en veruit het meest vooruitstrevende model van Audi. De Q7 daarentegen is een traditionele SUV met koninklijke proporties, overweldigende binnenruimte en (met de juiste opties) overdadige luxe. Terwijl de Q7 met dieselmotor traditioneel machtig is, probeert de plug-inhybrid het beste van beide te combineren. In de praktijk is dat echter maar matig gelukt. In de elektrische modus ontbreekt het de Q7 aan daadkracht en nodigt daarom nauwelijks tot tot frequent elektrisch rijden (en laden). De zescilinder benzinemotor is minstens even stil, maar veel sterker en levendiger.
Het belangrijkste voordeel van deze plug-inhybrid is daarom vooral het belastingvoordeel in de vorm van een lagere aanschafprijs. Daarmee biedt deze hybride niet het beste van twee werelden, maar eet in plaats daarvan vooral van twee walletjes.