Audi Q8 50 TDI quattro 4 wiel besturing

€ 79.800,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-08-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.500 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Audi Q8 50 TDI quattro 4 wiel besturing


€ 79.800,-

Algemeen

Bouwjaar 22-08-2019
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 100.500 km
Deuren 5
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.967 cc
Vermogen 210 kW (286 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autocentrum Flevoland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres cantineweg 1
Postcode 8305 AB
Plaats Emmeloord
Provincie Flevoland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 30774009 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autocentrumflevoland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • luchtvering
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 6
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 245 km/u

Maten
Wielbasis: 299 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.130 kg
Laadvermogen: 770 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,6 l/100km (1 op 15,2)

Staat
Aantal sleutels: 2 (3 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 695): Full service afleverpakket: Onderhoud volgens schema, A.P.K. volle tank brandstof , vloeistoffen controle en schone auto zorgeloos tot aan volgende service interval
Dit afleverpakket bevat: Huisgarantie (6 maanden garantie)

Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Als ook de uitstraling een beetje pittig mag, komt de S-Line styling mooi van pas. De aandrijving wordt verzorgd door een zescilinder motor en een automatische transmissie. 4x4, 4WD... Deze auto staat maximaal stevig op de banden dankzij de vierwielaandrijving. Dit mag je gerust een luxe uitvoering noemen: een lederen interieur én een elektrisch bedienbare achterklep! Donkere en koude maanden? U zit altijd goed dankzij de stoelverwarming. Niet alleen u zelf geniet van de luchtvering; ook uw banden en remmen hebben veel minder te verduren. En de comfortstoelen zorgen voor volmaakte ontspanning. De verwarmbare achterbank is een traktatie voor iedereen die achterin plaatsneemt. Ook 22 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, warmtewerend glas, S-line sportinterieur, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, metallic lak, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bediende ramen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en verstelbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.

Rijplezier en luisterplezier gaan hand in hand dankzij het high performance audiosysteem. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Audio aan/uit? Andere zender? Volgende track? Even klikken via de audiobediening op het stuur en het is geregeld. Met de routebegeleiding van het navigatiesysteem kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Geen onnodige spaghetti van oplaadsnoertjes voor de smartphone: deze Audi Q8 heeft een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. 'Boem is ho'? Niet met deze achteruitrijcamera. U ziet achter net zo goed als voor en krijgt een duidelijk geluidssignaal! In deze Audi kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie