Bouwjaar | 18-09-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 135.739 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 135.739 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.967 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Schaik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Jupiterweg 1 |
Postcode | 8938 AD |
Plaats | Leeuwarden |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)58 - 2139112 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovanschaik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jul 2018 - mrt 2022
Technische informatie
Koppel: 600 Nm
Aantal cilinders: 6
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 85 liter
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,3 s
Topsnelheid: 245 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 511 x 200 x 175 cm
Wielbasis: 299 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.130 kg
Laadvermogen: 770 kg
GVW: 2.900 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 663 - € 711 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
Een Audi Q8 50 TDI Quattro uit 2018 voorzien van de kleur 'Daytonagrijs'. Deze auto is geleverd met de volgende opties:
26803 Airbag Bestuurders-/passagierskant 4UF
26909 Airbag Passagierszijde uitschakelbaar 4UF
25057 Audi connect (Nood- en assistance-systeem) IW3
25047 Audi connect (Op internet gebaseerde diensten) IT3
42613 Audi Drive Select 2H9
75915 Automatische transmissie - Tiptronic (8-traps) G1G
68802 Bandenreparatieset 1G8
39245 Bedieningselementen Glasoptiek, incl. uitgebreide Aluminium-look GS5
37901 Binnenspiegel met Dimautomaat 4L6
79495 Boordspanning 48V Technologie VH2
15807 Buitenspiegel Wagenkleur 6FA
18913 Dagrijlicht LED 8K4
20934 Dakrandspoiler 5J1
39806 Frontcamera (Ruit) QK1
2809 Glans-pakket 4ZB
26901 Hoofdairbag-systeem (Sideguard) 4X3
39307 Isofix-houder voor Kinderzitje 3B3
39309 Isofix-houder voor Kinderzitje aan Passagiersstoel 3G4
29099 Koudemiddel R 1234 YF KK3
33401 Lendensteun voor, electr. verstelbaar 7P1
504 Longlife-Service QI6
92468 Motor 3,0 L - 210 kW V6 24V TDI (DHXA) DHXA
25713 Multimedia-interface MMI Navigation Plus met MMI Touch PNQ
40801 Rijassistent-systeem Remassistent (Audi pre sense front)
> 39806 - Frontcamera (Ruit) 6K8
77601 Start-/stopsysteem 7L8
29500 Stoelverwarming voor 4A3
69816 Stuurbekrachtiging elektro-mechanisch QZ7
77551 Ureumtank (SCR): 24 L FK2
28409 Vloermatten Velours 0TD
26903 Zij-airbag voor 4X3
72504 Accu 68 Ah J2D
33515 Achterbankleuning gedeeld/klapbaar, verschuifbaar (40:20:40) 3NS
18818 Achterlichten LED met dynamisch knipperlicht 8SQ
19121 Adaptieve Ruitenwisser, verwarmd 9PF
22415 Akoestisch glas Portierruiten aan de zijkant VW0
24988 Audi music interface op de achterbank UF8
25075 Audi Smartphone Interface IU1
29005 Automatische airconditioning 4 zones 9AQ
69900 AWD-besturing 0N5
27385 Bagage-/laadruimteafdekking elektrisch
> 13320 - Laadrandbescherming (Roestvrij staal)
63912 Banden 285/45 R21 ...Y H8N
25903 Bandenspanningscontrolesysteem 7K3
22202 Beglazing achter verduisterd (Privacybeglazing) QL5
24835 Bluetooth-handsfree-installatie met Spraakherkenning (Audi Phone Box) 9ZE
15308 Buitenspiegel electr. verstelbaar, verwar
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Audi Q8 e | Sterker met een stekker
De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.
De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.
Plus
- nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
- ruim en praktisch
- uiterst comfortabel
Min
- reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
- Achterste zijruiten niet geheel te openen
- Karige standaard-uitrusting
Conclusie
De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.
Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.