vorige 23 van 14.988 volgende

Audi Q8 55 S-line RS SPORTSEATS 22'Alu B&O Matrix HeadUp

€ 99.900,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-07-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 982 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 300 kW (409 pk)

Audi Q8 55 S-line RS SPORTSEATS 22'Alu B&O Matrix HeadUp


€ 99.900,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-07-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 982 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 300 kW (409 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DCT Belgium BVBA
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ooigemstraat 6
Postcode 8710
Plaats Wielsbeke
Land België
Telefoon +32 (0)56 - 443333 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dct.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • automatic climate control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

**ADDRESS - 8710 WIELSBEKE - OOIGEMSTRAAT 6 - BELGIUM - +32 56 44 33 33**

AUDI Q8 ETRON 55 S-LINE in TOPCONFIGURATION 0E0E Mythos black metallic color with Nappa Leather Valcona RS Seats 1D8 Towbar preparation 1XW Multifunction sports steering wheel, paddle shifters (+/-) 3S2 Black roof rails 47D Audi sport alloy wheels, 9.5 x 22"  4A3 Heated front seats 4ZP Shadow look plus 6XL Exterior mirrors electrically adjustable, heated and foldable with automatic 7AA Transponder electronic anti-theft system 899 Pack business plus on 01 929 Usb-c to apple lightning cable + usb-c to usb-c cable 944 Warranty 8 years/160,000 km on high-voltage battery (*) 9VS Bang & Olufsen premium sound system 9ZE Audi Phone Box  WDX Pack Platinum (Panoramic Sunroof) VA Black with stitching express RED BLACK, BLACK SILVER PCZ 360° Camera KB4 22KW on board charger UE8 USB in rear  JS1 2 Charging points KS1 Head Up Display GA2 Pre Heating & Cooling system N2R valcona s/s line PCC Pack assistance "tour" PCH Audi side assist and audi pre sense rear (rear collision anticipation). PGC Comfortsleutel PV3 Electrically adjustable front seats, driver's seat with memory function PX6 MATRIX LED LIGHTS Q4Q S Sport Seats VAT REFUNDABLE

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Audi Q8 e | Sterker met een stekker

De Audi Q8 is een zeer grote SUV. Om die aan te drijven is logischerwijs een zeer grote motor nodig. En vanwege CO2-uitstoot en de bijbehorende aanschafbelasting is een dieselmotor voor de Q8 de meest logische keuze. Nu introduceert Audi echter een alternatief: de Q8 plug-inhybrid.

Autotest | Audi Q8 e Sterker met een stekker

De Audi Q8 plug-in hybrid biedt louter voordelen boven de variant met alleen een verbrandingsmotor. De hybrid is stiller, sterker, soepeler en veel voordeliger in aanschaf en gebruik.

Plus

  • nog stiller en verfijnder dan een conventionele Q8
  • ruim en praktisch
  • uiterst comfortabel

Min

  • reactie gaspedaal verschilt bij rijden op elektra of benzine
  • Achterste zijruiten niet geheel te openen
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

De Audi Q8 is voortaan ook leverbaar met plug-inhybride aandrijving. Dit is een logische ontwikkeling, want diesel raakt vanwege de samenstelling van de uitlaatgassen uit de gratie, terwijl CO2-belasting giganten zoals de Q8 extra kostbaar maakt. Wie om welke reden dan ook nog niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan een plug-inhybride een goede tussenoplossing. De "Q8 TFSI e" is op de korte afstand stil, soepel en uitstootvrij zoals een volledig elektrische auto. Op de langere afstand zorgt diezelfde elektromotor ervoor dat de benzinemotor zijn werk efficiënter en met meer verfijning doet. Voor wie vooral naar de prijs kijkt: de plug-inhybrid is minimaal 23.000 euro voordeliger dan een Q8 met dieselmotor.

Nadelen kent de hybride-techniek niet, anders dan de noodzaak om regelmatig op te laden. Wanneer niet consequent wordt geladen, is de batterij slechts ballast en pakt het verbruik zelfs hoger uit. Het extra gewicht van de batterij is op het totaalgewicht van de Q8 relatief klein. Het weggedrag is daarom gelijk gebleven: comfortabel met een sportieve ondertoon.

Deel deze advertentie